Vauvan kuvia

Hah, tunnistan samaa meillä. Tykkään pukea meän neitin värikkäisiin vaatteisiin, joka tarkottaa päivästä riippuen kokonaan pinkkiä asua tai sitte vihreää, sinistä, keltasta, harmaata ym. Sitte ihmiset tulee ihasteleen vauvaa ja hetken päästä kysyy "tyttökös se on?". :D
 
Minä taas puen hyvinkin tyttömäisiin vaatteisiin,3 pojan jälkeen on niin ihana ostella kaikkia ihania hepeneitä! Olen itsekin kovin feminiininen ja rakastan mekkoja,koruja,huiveja sun muita naisellisia asusteita. Ruskea,harmaa ja vihreä on nyt jo niin nähty noiden poikien vaatekaapeissa että tytön hyllystä niitä ei tuu löytymään niin kauan kun minulla on asiaan sanomista :joyful:. Sitten kun tytölle itse muodostuu jossain vaiheessa oma tyyli niin se on mulle ihan fine. Tuen kuitenkin yksilöä oli hän sitten millainen tahansa!
 
Mun äiti puki mut aina mekkoihin ja pitsireunus paitoihin (teki itse vaatteet). Kun kasvoin isommaksi niin hameet jäi ja rupesin pitämään housuja ja se pätee vieläkin. Omistan kaksi hametta, jota en käytä koskaan :) Ilonalla on mekkoja, mutta ne on pelkistetty..ilman röyhelöitä, yleensä kirkkaan punaisia tai ruskeita , retrovaatteet/kuviot on minusta ihania Ilonan päällä, kuvastaa hänen räiskyvää luonnetta, mutta jos joskus haluaa pukeutua prinsessaa tai miksi nyt haluaa, niin sen hänelle suon :)
..ehkä joistain paljastavista tyyleistä "vähän keskustellaan" :)
 
Muokattu viimeksi:
Hups :nailbiting:

Tyttöhän se olikin eikä poika!!
En mitenkään vaatteista päätellyt, onhan meilläkin Alisalla vihreää päällä, eikä vain pinkkiä. Siitä pinkistä kun itsekään oikein välitä. Onneksi saan vielä itse sanoa ei Hello Kity vaatteille, katsotaan sitten muutaman vuoden päästä... :hungover:

Mutta jotenkin kasvoista aistin pojaksi. No ei nuin "pienestä" voi kyllä oikein vielä sanoa kumpaa sukupuolta on, jos ei oikein vielä isommastakaan lapsesta :woot:
 
Noora, don't worry, pääasia et hän itse sitten joskus tietää kuka on :) Mäkään en kyllä ihan hirveesti Hello Kitty vaatteista välitä. Mutta katsotaan sitten tulevaisuudessa mitä neidilä on päällä :)
 
Haha, ja mä ostin just tytölle hello Kitty mekon ! :joyful: Näin erilaisia ollaan ja hyvä niin, ei tästä maailmasta mitään tulisi jos kaikki oltais samanlaisia :)
 
On Ilonallakin ollut kaksi Hello Kitty yökkäriä (mut ei kerrota sille!) :) Sai lahjaksi ja pakkohan niitä oli sit pitää, mutta nyt olleet jo kauan pieniä.
 
Tommoset kegät miäkii haluun kuin I-P:llä! Ei tarvita vielä kunnon kenkiä kun ei kävelläkään, mutta jotkut ois kiva olla pelkkien sukkien sijaan
 
Meillä on parit tollasen kangaskengät ja on olleet tosi hyvät nyt kesällä. On tosiaan jotain jalkaanlaitettavaa ettei tartte sukkasilteen mennä. Varsinaiset kävelykengät laitetaan toki sitten kun herra lähtee kävelemään. Tukea vasten seisominen onnistuu näillä kangaskengillä ihan hyvin ja sitä harrastetaankin paljon.
 
Meillä on tytöllä ollut nyt kesällä balleriinat, mutta hän yleensä vetää ne pois jaloista ja vie suuhun :grin
Jännä että hiuspannat pysyy päässä mutta kengät ei jalassa.
 
Meillä menee samalla tyylillä kun eeviksillä. Tästäsyystä en oo nytten kenkiä hommannut enempää kuin yhdet. Yleensä mennään silti sukkasilteen koska tolla kiehuu jalat jo pelkästään niissäkin. :D
 
Meillä toinen repii aina sukat jalasta (ihanaa,kun ihmiset juoksee perässä huutaen "anteeksi, tämä varmaankin tippui lapseltanne") :sorry: ja kengät ei ole tässä vaiheessa muutakuin "koristeet", joten en niitä aio hankkia. Vaikka nättejä ovatkin.No, talveksi sellaiset toppatossut ja lahjaksi saatiin ballerinat..Pitäisi kai kokeilla.Ensikengät hankitaan kun se on ajankohtaista. Nehän ne on tärkeimmät ja paljaalla jalalla olo kehittää vauvaa parhaiten.
 
Meillä kengät pysyy jalassa mutta pelkät sukat ei! Hankittiiin jo ennen poitsun syntymää Conversen tossut ja ovat olleet kovassa käytössä. Nyt tilattiin Geoxin kengät. :)
 
Meillä ollaan oltu lähes koko kesä paljain jaloin, sen takia ettei tyttö liukastu kun nyt konttaa,kiipee, ryömii,seisoo jne. Ja kun ei ne kengät pysy..vaikka olis niin söpöt :love7
 
Mistä te tilaatte noita ihania kenkiä? Netistä siis, kaupoissa en oo nähnyt täällä juuri kun "tavis-tossuja". Ihan pöhköä, mutta haluaisin pojalle jotkut conversen tossut :laughing002 musta on vaan ihana aina miettiä aamulla mitä laitan hänelle päälle, varsinkin jos mennään kylään. Voi kuullostaa ihan pöhköltä, mutta musta se on ihanaa :dance018 toki on myös aamuja ja päiviä kun ei vois vähempää kiinnostaa mitä vaatteet sotkee seuraavaksi :smiley-chores011
 
Ja taas.. aivan I H A N I A kuvia :love7 mistä Anjuska oot tuon huivin löytänyt?
 
Äitini kaapista, kun oli Meenan hellehattu unohtunu kotiin. Huivi onkin ollu ihanampi! Se on ns. perinteinen bandana-huivi.
Mä rakastan valkata vaatteita meidän perheen muksuille.
 
Takaisin
Top