Vauvan kuvia

Voi ihanaa, kuvia odotellessa :smiley-bounce012 itse ajattelin ehkä laittaa omien kuvia tuonne salaisen ryhmän puolelle, sitten kun nää pienet päättää ensin tänne saapua:)
 
Joo pakko ei kenenkään ole. On totta että jahka kuvan (minkätahansa) julkaisee tälläisessä, sitä ei saa koskaan pois ja vAuva ei pysty itse vielä kertoon haluaako itsestään kuvia nettiin.. ja tietty muitakin pointteja näissä "kuvia nettiin" jutuissa on mutta ainakin on paikka / ketju niille jotka haluaa !! Itse kulkaisem netissä muutaman harvan ja hyvän, samat löytyy facesta. Kohta laitan tännekin jahka osaan pienentää sen kokoa jotenkin.. :)
 
Uskomattoman ihana! Ja niin tyytyväisen näköinen :Heartred
 
Voi ei mitä ihania pikkuisia teillä :love7 Mäkin niin jo haluaisin päästä näkemään, minkä näköinen oma pikkanen on!
 
Hänel on jo tukkaakin oikein reilusti, ihana! :love7 siis ihan käsittämätöntä että meidän mahassa kasvaa noin valmis ihminen! EIkä tajuakkaan miten pieniä ne on ennenkun ne näkee (vaikka sitä neljän kilon synnytystä kauhistelenkin :laughing002 ) :Heartred
 
...missä täällä on "ihana"painike? Kun löytyy vaan tykkäys painikkeita :p

(myös olen kateellinen painikkeelle olis käyttöä kun lukee toisten hyvistä yöunista ja olosta) :grin
 
No kyl tukkalapsi tosiaan :p ihana! Onkohan sillä virkaa kun sanotaan että jos äitiä närästää raskaana ollessa niin vauvalla on jo tukkaa syntyessään enemmänkin :laughing002
 
Ei :) hädin tuskin närästi. Kerran taisin renniee ottaa. Esikosta närästi selkeästi enemmän ja hikottelin ja röyhtäilin, silti tuli punertava hento tukka- lapsi, neljäsosa tämän neidin tukkavarustuksesta!
 
Voi mä en kestä katsella noiden teidän pienien ihanuuksien kuvia :love7 en voi uskoo, että mullakin on kokoajan samanlainen mukana:p
 
Aivan ihania kuvia. Möykky on kaikissa meidän kuvissa mutrusuuna tai näyttää siltä, että voisi katseellaan osallistua tuijotuskilpailuun :D

Täälläkin tukkaa löytyi ja närästys tuli loppuvaiheessa raskautta. Kätilö sanoi,että vauvalla on paksu musta tukka ja meikä huutaa ponnistuksien lomasta EI voi olla :P Nim. Isi ja äiti molemmat ovat olleet pienenä kaljuja :D
 
aivan ihania kuvia mashaAllah.
rosita on kyllä niin sulonen tuo sinun pikkunen, mashaAllah :)
mimael aivan ihana tuo sinunki mashaAllah :)
 
Takaisin
Top