Meillä on pieni ihan selkeesti vielä kesäajassa.Nyt jo aamupäikkäreillä. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tai siis oli kyllä tissillä sängyssä mutta sen jälkeen pyöri ja peuhasi jonkun aikaa, kävi makaamaan ja nukahti. Yleensä nukahtaa aina yöunille tissi suussa. Mikähän sillä on?
) n. klo 23 nukkumaan käynti: iltapalan jälkeen köllitään sohvalla hetki, josta siirrytään sänkyyn lukemaan iltasatu, jonka jälkeen tyttö nukahtaa joko tissille tai sitten ihan vaan kainaloon peukku suussa ja käsi isin tai äitin hiuksissa. Ekan kerran herää jo reilun puolen tunnin jälkeen (itse en siis ole ehtinyt vielä silloin nukahtamaan), mutta jatkaa nukkumista hyvin pian saadessaan tissiä. Seuraavan kerran herääkin kuuden maissa, jolloin tissitellään (tai siis tyttö ryömii itse syömään, äiti jatkaa nukkumista
) ja sen jälkeen jaksaakin nukkua ysiin-kymppiin asti ennen kuin nousevat isin kanssa aamupuurolle - mähän nousen jo seiskalta ja kasilta oon ollut jo vartin verran työmaalla touhuamassa.
), niin jaksan kukkua täällä vielä hereillä ja meinasin vähän lukea ja syödä iltapalaa, kun ei väsytä. Tyttö retkottaa tuossa vieressä poikittan peiton päällä, niin otan kyllä kaiken irti tästä "omasta ajasta" enkä vahingossakaan käytä sitä nukkumiseen vaikka varmasti aamulla kiroan, kun en malttanut käydä "ajoissa" nukkumaan. Miehenkin usutin kavereidensa kanssa kaljalle, niin saan olla ihan ylhäisessä yksinäisyydessäni suklaalevyn ja teemukin kanssa. Oi, tätä autuasta hiljaisuutta. 
tälläistä ei ole tapahtunut varmaan puoleen vuoteen. Onneksi ei ehditty pitämään unikoulua, toinen luultavasti vain eroahdistuksissaan heräili 10-152 kertaa yössä tissille ja ilkeä äiti meinasi sen estää. Ihanaa saada unta.