Vauvan iho

Toivottavasti löytyy joku rasva jolla menis paremmaks.
Hyvä et masuvaivoilta sit ootte säästynyt. Sillä mä meillä sitä allergiaa mietin kun maha vaivoja on välillä ja painoa tulee hyvin hitaasti..
Mut joo, tää ei nyt vauvan ihoon liittyny, mut samapa tuo.
 
Voi pieniä pallerojalkoja, pahan näköset :sad001 Toivotaan et toimis nyt hyvin se kuuri! Esikoisen rintakehä näytti joskus pahimpina kuolausaikoina tollaselta, meni sillon kortisonilla ja mini dermillä ohi.
 
Onko kukaan huomannut ettaallergiat vaikuttaisivat uniin? Pojan poski on huonossa kunnossa ja nukkumaan mennessa usein raapii korvaansa. Korvantaustat valilla aukeavat. Nyt sitten parina paivana lounasajan paikkarit jaavat jopa 45min ja haukottelee unilta tullessaan. Mietin etta jos kutina herattaisi. Jostain luin allergisten lasten univaikeuksista. Itsellani ei juurikaan ole allergioita kun maalla kasvoin ja pienena tongin kaikkia multakasoja elainten kanssa mutta pojalla nyt nayttaa olevan monia. Eilen tv:sta kuulin etta Briteissa on eniten allergioita Euroopassa jopa 1/3. Mistakohan johtunee??
 
Itse ihottumista kärsivänä ja kärsineenä voin vastata, että kyllä, ihottumat/allergiat vaikuttavat nukkumiseen. Edelleen joudun (noh, en nyt raskaana ollessa) ottamaan Ataraxia nukkumaan käydessä jos saan jostain pahempaa ihottumaa. Muuten kutina on ihan järjetöntä. Raskauden aikana olen valvonut öisin tuntitolkulla raapien ja tuskaillen.
 
Takaisin
Top