"Vauvan harrastukset"

Voi perse mikä reissu oli,tyttö tietenkii vierasti ja huuti koko fyskan ajan.hyvin siin sitte kuuli mitä se täti siellä sano.ja keskiviikkona neuvola,jeejee.
 
Kyllä noi ipanat on niin hauskoja. Päikkäreiltä kun ukkeli heräsi, niin alkoi äänen käyttö harjoitukset! Täällä testaillaan ja äidin korvat on kovilla.. hihhih. Ja äsken ukkeli esitteli minulle lempileluaan: punaista brion formula-autoa. Nosti sen ja piti esillä ja kun sanoin, että onpa sulla komee kaara, niin sit naurun kans työnsi renkaan suuhun. Sitten taas esitteli sitä käsi suorana ja taas uppos kitaan, kun kehaisin. Voi elämä noita ipanoita.. :D Ja mitä kaikkee tuo touhuukaan.. repii usein hyllyltä omat kirjat alas ja alkaa niillä leikkimään. Ne onkin tarkoituksella matalalla, että saa napata ne sieltä. Suosikkikirja on sellainen renkaan muotoinen Maansiirtäjät-kirja. Ihan onnessaan selaa sitä. Ja mä luen aina sen hänelle ja joka sivulla aina nauraa hekottaa kun näkee kuvan Dumpperista tai kaivinkoneesta jne.. sit äiti tippa linssissä ylpeyttä puhkuen siinä niiskuttelee.
 
täytyy kohta yrittää saada tytsy päikkäreille,jos sitä vaikka tänään yritettäis käydä siellä vauvatuvassa moikkaamassa sisäpiiri-ihmisiä.(meinasin eka kirjottaa et sisäsiittosia ihmisiä,mut tuskin ne niitä on:laughing002 )
 
Käy ihmeessä Jäde! :) Meillä ois huomenna perhekerho, toivottavasti päästäis käymään siellä. :)
 
Niinhän se on. Meillä poika möykkäs ja kitisi pitkin yötä... varmaan se hammas vingututtaa. Oli kai huonosti nukuttu yö pojallakin, nimittäin se vetää vieläkin zetaa tuolla meidän sängyssä.. Noh, ei mua haittaa. :D
 
Me mennään viikon päästä vauvakerhoon. Toivottavasti sieltä löytys pikkuselle seuraa. Ehkä äitille kanssa :) Tosin meiän heppu taitaa olla siellä vanhin, ku sinne kutsutut äidit on synnyttäny elokuusta tän vuoden helmikuuhun (kuulostaa, ku ne ois ton puol vuotta synnyttäny) :D

Siinä kutsussa luki, et ota vauvalle viltti tai hoitoalusta. Ihan ku toi siinä pysyis :D
 
Meillä on taas kerho huomenna.. Ihan vaan seurakunnan kerho mihin saa tulla minkä ikäset lapset tahansa... Viime viikolla oli lomat niin sitä ei sillo ollu.... Perjantaina mennää kylpylään kaverin ja hänen lapsiensa kanssa... siis tottakai otan oman pojan kans kylpeen :DD
 
tuolla se sitterissä vetelee sikeitä.kyllä viel vois lähtee jos se nyt heräis,mut sillee pitäs olla et 10 on siellä,se loppuu puol 11.
 
Meillä taas on monet harrastukset just tän viikon lomalla. Yksi kolmesta kuitenkin pidetään ja se on huomenna. Onneks on ollut muuta ohjelmaa tällä viikolla :)

Asiasta toiseen mulla taitaa näkyä nuo viestien kellonajat jotenkin väärin. Esim toi kun jäde sanoit, että "ei nuku tyttö..yhdeksältä alkais se vauvatupa", niin näkyy mulla, et ois lähetetty 9.30.
 
Joo ne kellonajat näyttää ihan mitä sattuu. Joku tuolla toisessa ketjussa siitä sanoikin. Välillä ku myöhään kirjottelee, ni se näyttää, et viesti oiski jo seuraavalla päivällä.
 
mä en oo kiinnittäny ollenkaa huomioo noihin kellon aikoihin,syystä et en muista monelta oon kirjottanu ja mitä:oops:
 
Muskari on kyl niin kiva. Oispa useammin, mut on vaan kerran viikossa. Voisihan sitä tuolla toisella kirkolla käydä, mut se on iltasella ja en jaksa sinne asti, jos ei oo auto kotona. Meillä siis auto lähtee aina miehen mukana töihin.. ne on niin erottamattomat. :Heartred
 
Meillä jätkä oli 3vk ku käytii ekan kerran. esikoisen kans alotettii 3kk ikäisenä ja käydään vielkii. Syksyllä esikoinen menee sitten yksin, kun täällä meillä 3-vuotiaat käy ilman vanhempia...
 
Takaisin
Top