No mutta joo, sulla on kyllä kolme viikkoa "isompi" vauvakin siellä! Ja toi vaate saattaa hieman hämätä. Mulla on nyt vaan korvien välissä nää tän illan supistelut ja odotan koko ajan mielikuvaa omasta mahasta joka lähestulkoon roikkuisi polvissa ja huutaisi että synnyn nyt...
Mutta komee siis toi sun pallos on, siitä ei kahta sanaa ole! :)
Kehtaako meidän jengi laittaa kuvia jo vauvattomista masuista? Katselin että joulukuisilla näytti olevan aika huikeita palautumisia! Miten mahat pullottaa tai roikkuu synnytyksen jälkeen? :)
Mulla ei tarvi tollasesta haaveilla piiiiitkään aikaan. Viimeks ko synnytin niin kaveri tuli viikon kuluttua synnytyksestä kaupassa vastaan ja kysy että koska mulla on la!
Jasmin, ei sais nauraa mutta sait kyllä kunnon naurut mulle viestilläs! :D anteeksi.
Mulla jäi löysä röllykkä roikkumaan, mistä pääsin eroon viime keväänä!! Esikoinen täyttää nyt 3v. Että seuraavaa sitten jos vähän nopeammin
Mulla onneksi esikolta palautuminen oli kans aika nopeaa, muutama arpi jäi navan sivuille. Saas nähdä mikä nyt tilanne tulee olemaan kun mennään näin paljon pidemmälle ja ihokin tietty venyy enemmän..