Vauvamasu!

Minun mahani on molemmissa raskauksissa ollut aikas iso. Ensimmäisestä kysyttiin jo puolessa välissä raskautta, että koskas se äitiys loma alkaa, eikä tämä toinenkaan häviölle jää. Meillä on suvussa isot raskausmahat. Olen selvästi ylipainoinen, mutta kyllä raskaus tuli esiin pian, ei voinut kauaa vedota lihavuuteen. Lääkärin on todennut kohdun olevan eteenpäin kallistunut.
 
Tässä saa selitellä vähän väliä, että ollaan vasta puolessa välissä ja lapsia on tulossa vain yksi.
 
Harmitus kun en saa tuota kuvaa laitettua! En saa sitä tiedostoa muutettua pienemmäks! :( Mutta hei ihmiset ihania masukuvia kehiin, yritän täällä saada itsekin :D
 
hei, päivitelkääs tänne nyt massuja [:D] Mä latailen tossa patterit, että josko vaikka yhen kuvan sais tosta vatsasta otettua koko odotusaikana.
Mulla on kyllä järkyn iso, yleensä ihmetellään että vasta joulukuussa la tai onko siellä tuplat. No tähän pituuuteen ei pituussuunnassa pahemmin vatsaa mahdu joten se menee sitten toisin päin [;)] Kyllä vähän itseäänkin huolettaa,että kuinkahan suuri sitä tulee olemaan [8|]
 
Esikoista odottavilla ei ole mitenkään ihmeellistä se, ettei maha näy. Seuravilla kierroksilla se tulee sitten useimmiten paljon helpommin näkyviin. Kivaahan sen luulisi vaan olevan, että näyttää sirolta, eikä rantapallon nielleeltä norsulta. Henk. koht. mun mielestä raskaana olevat eivät ole ollenkaan kauniita vaan aika "epämuodostuneen" näköisiä. Mutta makuasioistahan ei kai voi kiistellä [:)].
 
Mun mielestä nainen on ihan ehdottomasti kauneimmillaan raskaana ja itsekin tunnen kyllä olevani aivan ihana [:)] Siitäkin huolimatta, että liikehdintä ei ole kovin viehkeää [:D] Ja olen aika arka laittamaan mitään kuvia nettiin, mutta katsotaan josko sitä sittenkin uskaltaisi.
 
^samaa mä olen miettinyt, että uskaltaiskohan sitä masukuvan laittaa... Itseasiassa en ole edes yhtään ottanut vielä. Mulla on kyllä melko iso vauvavatsa vaikka esikoistani odotankin. Moni sitä ihmettelee, että vielä olisi 3 kk jäljellä. Ja kyllä raskaanaoleva nainen on kaunis mun mielestä, hymy tulee minun kasvoille aina kun näen raskaanaolevia naisia. Ja näin oli siis jo ennen omaa odotustani.
 
Mullakin on sellanen selvästi eteenpäin työntyvä pallo, tässä tapauksessa siis tuo poikamaha-uskomus pitää paikkaansa [:D] Ainakin toistaiseksi, näin kyllä unta, että vauva olikin tyttö ja sitten oltiin ihmeissään.

Me otetaan kuva joka viikko ja raskauden jälkeen sitten tehdään siitä sellainen animaatio mistä näkee miten maha kasvoi. Ne kuvat kyllä otetaan sen verran vähissä vaatteissa, että ne ainakin jää vain omille silmille [:D] Ensi viikolla vois ottaa samaan syssyyn yhden sitten paita päällä niin saatte tekin silmänruokaa [;)]
 
Kiitti :)
Tuntuu, että tää miun mahan kasvu on vihdoin rauhottunut.. ympärysmittaa tullut parissa kuukaudessa aiempaa vähemmän, mutta neuvolatäti sanoikin ylipainoisilla mahan kasvun jossain vaiheessa tasoittuvan.. Vois tosin tuo painonnousukin tasoittua..

Ihania mahoja kaikilla [:)]

Oon vaan miettiny, että mistä löytäs välikausi/talvitakin... kohta käytän tunikoita tavan paitoina kun tuntuu, ettei pitkät topitkaan enää pitkään pitele :D
 
28+1 masua täällä. mustakin nainen kyllä ehdottomasti kauneimmillaan raskaana ollessa ! ihania masuja kaikilla!

 
pitkän kuvaus session jälkeen vihdoin onnistuin ottamaan kunnon kuvan :D
rv 26 eli tänään otettu kuva :D


 
No nyt kun muutkin laittoivat kuvia väliin niin kehtaanpa minäkin päivittää tilannetta... Kuvanlaatu on taas mitä on ja melkeinpä tuntuu, että siinä muutama viikko sitten otetussa kuvassa tuo vatsa näytti isommalta. Mutta itse kun kuvailee niin tuo kameran kulma vaihtelee varmaan aika suuresti ja vaikuttaa sitten näkymään. Muuten tämä kuva tuntuu varsin todenmukaiselta... Siis tämän aamun tilanne (27+5/27+2ultran mukaan)



Hyvin näyttää kaikilla masu kasvaneen, kyllä ne vauvavatsat ovat niin ihania. Omani on kyllä lähinnä naurettava - siis oikeasti sitä todistaa se, että tuo meidän 1,5v poju tulee usein nostamaan paitaani ja sitten nauraa käkättää...
 
Ihania masukuvia!!! Pitäisi näiltäkin sivuilta löytyää "tykkää"-nappula! [:D][:D][:D]
 
Tykkää nappula sopis tännekkin oikein hyvin!! [:D]
Ihania masuja ootte kasvatellut!! Itsellä viikolla 25 pullahti ulos ihan kunnolla ja kunnon vauvamasu jatkaa kasvamista!! Tarttee laittaa tuo ukkeli kuvauspuuhiin niin saadaan tännekkin masusta kuvia. [:)]
 
Takaisin
Top