Vauvamasu!

melinda: ihana paita tai mekko sulla päällä :) voi on muuten vielä niin litteä masu sulla :) mutta varmasti kasvaa sen kokoiseksi kun sun vatsan kuuluukin :)
 
pinkkitimantti82; kiitos :)

Paita se on juu, laitoin sen tohon kuvaan päälle siks että se on tiukin paita mitä mulla on. Nyt kesällä ku käytän sellasia vähän löysempiä paitoja, tunikoita tms niin ei tasan kukaan ees epäile että oisin raskaana. Melkein hävettää jos tulee sellanen tilanne kun kerron jollekin että joo tässä sitä ollaa kohta puolivälissä raskautta kun vastaukseksi katotaan ku jotain mielipuolista hullua joka elelee jonkun mielikuvitusraskauden kanssa ._.

No mutta, on tässä ainakin se hyvä puoli että maha ei häiritse mua mitenkään näillä helteillä. En kyllä tiiä häirittiskö se muutenkaan... Ei tarvii, ainakaan vielä vaatevarastoakaan uusia. :D Toivon vaan ettei sit yhtäkkii tapahdu sellasta hurjan nopeeta mahankasvua niin että iho venyis ja tulis raskausarpia :/ Että jos tätä vauhtia mennään (onhan toi maha tietenkin mun näköön vauvamaha jo kun vertaa entiseen), niin ei tarvittis huolehtia arvista..
 
mun mielestä mitä tässä nyt verrannut niin ei sulla tättärä oo läheskään niin iso kuin mitä monella muulla noilla viikoilla..
Ja tuo asento on tuollainen että selkä on ihan notkolla oikein [:D]
tuplat2010 sulla hienon iso maha ja asentokin on ihan suora [:)]
Mulla itselläni ei ole siis mahaa vielä ollenkaan. Ei tippaakaan, kaikki vaatteet mahtuu loistavasti jne. Vissiin ei näy edes vielä pitkään aikaan? Ainakin nyt siltä tuntuisi.
 
Niin ja piti sitä vielä sanoa että mullahan on paino pysynyt koko ajan täsmälleen samana. Eli vissiin siitä johtuu mahattomuuskin.
 
En oo kenelläkään täällä nähny viel niin isoa mahaa ku mulla:D Kuvaa en laita,ihan tietyistä syistä
 
Mystis mä olen kans päättänyt etten laita kun mulla se on niin säälittävä. Sulla syy on siis ihan päinvastainen mutta ihan yhtä ymmärrettävä mun mielestä [:D]
 
Tietyt tyypit näitä selailee täällä niin en aio antaa niille mitään jutunaihetta..
Kuvia kyllä on yhdessä paikassa mutta näkyy vain kavereille...
 
Mä en ole laittanut mihinkään, edes faceen vaikka vois rajata hyvinkin. Raskaudesta ei edes tiedä kovin moni, ainoastaan niille kerrottu joita on livenä nähty ja tässäpä sen nyt huomaa kuinka paljon muakin ihmiset haluaa nähdä [:D] Kylläpä suu loksahtaa auki kun totean että joo, oon jo näin ja näin pitkällä [:D] Oma moka kun ei oo halunneet pitää yhteyttä muuta kuin facessa jne..
 
Mulla on facessa montakin "kaveria" mutta kukahan niistä ois mulle pitkään aikaan jutellu tai ketähän oikeasti kiinnostais mun asiat..En ole enää kuumaa kamaa piireissä koska en voi ryypätä itseäni rahattomaksi tai muuta yhtä fiksua..Ennemmin olen sitten ilman "kavereita"..Tuntuu että ihan kun mulla olis joku tarttuva tauti ettei mun kanssa voi edes puhua kun olen raskaana..Tässä nähdään kuinka moni 18++ on kypsä,en yleistä mutta kuitenkin
 
Mulla tasan tarkkaan loppui se ystävien yhteydenpito silloin kun törmäsin nykyiseen aviomieheeni.. muutama ystävä on jotka on tosi rakkaita mutta ei silti tule tavattua.. en tiedä mikä kettu siinä on mutta ei muka aikataulut sovi jne... nytkin just laskin että parhaan ystäväni olen nähnyt 6kk sitten [:D] Ihan sama, tosiaan odotan innolla niitä reaktioita kun kuulevat tästä vauvasta..
Kummipäätöskin vaihtui juuri tämän asian takia.. ei me voida kummiksi edes harkita ihmisiä joita ei tavata.. pakko se on kummilastansa tavata! Miehen kaveri ja sisko siis nyt kummeina meillä, ei mun paras ystävä ja avovaimonsa.
 
Meillä kummeiksi kysytty mun miesystävän kaksi kaveria jotka miehiä..Itse haluaisin vielä yhden kummin joka olis nainen mutta ei mulla ole ketään sellaista jota voisi kysyä..
 
Ihania masuja teillä!

Mulla alkaa kans olemaan sen verran iso masu ettei uskois että ollaan "vasta" 19+2 menossa [:)]. Mut on se vaan niin söpö.

Me ei olla jaksettu koskaan stressata noilla kummiasioilla, siinäkään mielessä kun ei kasteta lapsia kirkkoon.
Saavat sitten itse päättää vanhempana että mitä tahtoovat tehdä tämän asian kanssa.
Kummallakin tytöllä on nimellisesti haltiakummina / kummituksena heidän enonsa [:D]. Joka mielellään ottaa tämän kolmannenkin.
 
Minua ei kastettu aikoinaan kirkkoon vaan tein päätöksen itse, samoin kun sisarukseni. Nimellisesti minulla oli silti kummitustäti. Joka edelleen mulle todella tärkeä kummitustäti, ei yhtään huonompi kun kaksi muuta kummitätiä jotka mulla on. Liityin kirkkoon 20 vuotiaana, samalla siis kävin rippikoulun ja minut kastettiin.

Olin itse sitä mieltä ennen tätä raskautta että lapsi saa päättää itse asiansa kanssa.. mutta kyllä se mieli on nyt muuttunut ja on ihan selvää että kastetaan kirkon piiriin. Saa itse sitten erota jos niin valitsee.

Kummit on valittu täysin sen takia että ovat a)meille rakkaita ja hyvin läheisiä ja b) tulevat pitämään lapsestamme varmasti hyvää huolta/yhtettä häneen. On tärkeää että lapsella on läheisinä ihmiset joille voi soittaa sit vaikka että "äiti on ihan idiootti kun ei anna sitä tai tätä" :D On sillä paljon läheisiä mutta nuo kaksi varmasti ne läheisimmät.
 
Meillä on ollut tapana aina että kaikki lapset kastetaan..Ja eipä tuosta kukaan ole vielä teininä valittanut että päätös on ollut huono ja ettei haluaisi kuulua kirkkoon,siitä voi sitten myöhemmin erota jos haluaa..Itse en usko kyllä mihinkään mutta kirkkoon kuulun vielä toistaiseksi:D
 
Kuvan saa kyllä auki tosta liite linkistä ja hyvin näkyy!! Upean kokoinen masuhan siellä jo olikin!! :)
 
Takaisin
Top