Vauvamasu kuvat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kizu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
WOW, aikamoinen on sulla vauvamaha jo akidi! vai onko vanha kuva:wink???
Mulla ei kyllä tila näy vaikka yrittäis...

Tämän aamun kuva on :) Ja ihan tässä viime päivinä pompsahtanut tällä tavalla esiin, että eilen illalla mies naureskeli, että on jo ihan vauvamaha :) Kai se vaikuttaa kun tässä on koko ajan paksuna, niin tulee aina vaan nopeammin esiin :)

Määki miehelle sanon että ihme ettei ihmiset jo kysele ootanko ku tää maha on yhtä iso ko esikoisesta joskus 17-viikolla. Mutta toisaalta poika on vielä sen verran pieni ettei ne aavistakkaan uutta vaikka pienet ikäerot on tavallisia suvussa . Mutta ei silti akidi sua voita, mulla melkeen samat viikot, päivä vähemmän :)

Ihania mahoja muilla jo. Minulla ei vaan näy vielä mitään. Mulla onkin kyllä muutenkin sellanen möhömaha, niin ei siitä hetkeen erota mikä on läskiä ja mikä vauvaa xD Ja vaikka hohhailen että näkyis jo se maha, niin luulen että ehdin kyllästyäkin siihen mahaan vielä moneen kertaan...

Lara88, Sama tilanne myös minulla, tuntuu että tuota omaa mahaa on sen verran että koska sitä pääsee nauttimaan vauvamahasta :) Itse kyllä huomannut eron siinä miltä maha tuntuu ihan kädellä hipelöidessä. Nyt viikkoja 15+0, mutta oletan myös, että vielä sitä pääsee kyllästymiseen asti palloilemaan

mun maha jatkaa edelleen taatulla turvotuspallo -linjalla o_O no ehkä se tästä viä vauvamahaks muuttuu...malttia vaan o_O

Mulla tuntuu kanssa mahaa kosketeltaessa, että on eri tuntunen varsinkin alavatsan kohdalta. Ja jotenkin kauhean kosketus herkkä. Esimerkiksi kun mies halaa kovasti, niin maha tuntuu suorastaan kipeältä. Sitten halaillessa aina älähdänkin että ei noin kovaa :D Ei kai se sen kovempaa halaa tai mahaa taputtele, mutta se ei vaan tunnu kivalta.

Ihanan isoja vauvamasoja on jo osalla :)!! Minäkin oikeastaan jo kaipailisin, että jonkinlaista mahankasvua alkaisi näkymään, kun viikkoja kuitenkin (jo) 14+4. Tällä viikolla oli pari päivää putkeen kestänyt turvotus päällä ja luulin jo, että vauvamaha kasvoi yllättäen. Mitä vielä, tänään olen taas näyttänyt siltä ettei edes alusvaatteisillaan minusta huomaisi, että olen raskaana! Noh ehtiihän sitä mahaa varmasti vielä tuskastelemaankin :D!

Mulla viimeraskaudessa maha ei näkyny vielä 14-viikolla mutta sillon joutu äitiyshousuostoksille ku housut kiristi ja puristi ja ahisti. Nyt ei vielä ahista, tosin pidän matalavyötäröisiä kollareita suurimman osan ajasta ku oon vaan kotona. Farkutki on matalavyötäröiset, eli vielä 12+3 ei ole tarvinnu viimetalvisia housuja kaivaa esille, vaikka pötsi näyttää siltä että kohta on puoliväli (omasta mielestä). Ootan vaa et tulis kunnon vauvamaha ja viikkoja enempi nii ei tarttis piilotells.. Vaikka tiukkoja paitoja ei silti voi pitää ku niissä on ärsyttävä imettää. Mutta on mulla äitiyspaitoja joita viimeks aloin käyttää joskus 19-viikolla.. ne ei oo kaikki nii tiukkoja.

Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä: kuinka olette saaneet liitettyä tänne kuvan, ilman että se on linkitetty joltain toiselta sivulta? Ainakin minulla toiminto vaatii URL-koodin, ja jos yritän tuoda jpg-kuvan suoraan omista arkistoista, on tuloksena vain sininen boxi kysymysmerkillä.

Mulla alkoi viime raskaudessa maha näkymään oikeastaan vasta rv 30 kieppeillä. Nyt rv 17 ja maha aika samaa kokoa kuin viimeksi rv 28-30... =)

Rv15+1 ja ei kauheesti voi mahaa enää peitellä. Kauhistuttaa, et miten tää on jo nyt näin pullahtanut kun painokin on tippunut. Vatsanpeitteet ei oo varmaan palautunut edellisestä synnytyksestä (pikku kakkonen syntyi 10.5.2013).

Liitteet

• 1387363322640.jpg
    1387363322640.jpg
    61.8 KB · Katsottu: 186
Meillä Kyfi9407920 tulee aika samanmoiset ikäerot muksuille :) Meidän kolmonen kun syntyi 25.5.2013 ja nyt on viikot 13+5 :) Ja maha on aika samaa luokkaa kun sulla :D

Mää kattelinki tota sun masukuvaa vähän sillä silmällä, et oliskohan sullakin tuo mahan kasvu samanlaisista syistä kun mulla. Niin ja pisti se pinnasänkykin silmään :-) Ihanaa et on muitakin ihmisiä samassa jännittävässä tilanteessa kuin minä. :)

Akidi ja kyfi oon ehkä vähän kade teille. Mullakin esikoinen syntyny 26.3.13 että pikkasen enempi ikäeroa mutta pieni ikäero silti. Mulla 13+4 ja ei oo mahan koko synnäriltä tulon jälkeen juuri muuttunu, mutama viikko sitte oli turvotusta mutta nyt ei kyllä vauvamahaa näy.. Jospa se joulun jälkeen pomppais tääläki näkyville♡

Takaisin