Vauvamasu kuvat <3

kizu

Puuhakas puhuja
Elikkäs tänne saa lisäillä oman mielen mukaan kuvia kasvavasta kummusta :) Kaikki rohkeasti kuvailemaan vaan! :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ei ole vielä mitään, mitä kuvata... rv nyt 10+0 eikä minkäänlaista kumpua. Kai se sieltä joskus tulee :)
 
Tässä ois mun rv 6 ja 10 :) (kuvassa väärin, laskettu aika muuttu.) Ei hirveesti kukaa vielä huomaa eroa, ite huomaa että on turvonnu tosta keskialueelta, ku yleensä se on ainut kohta josta en lihoo. Toisina päivinä maha on monta kertaa isompi, ku noissa kuvissa, ku oikee turvottaa.

Kiva ku alotit tän ketjun, meinasin iteki tehdä tämmösen ku yhdessä ulkomaalaisessa foorumissa sitä käytän, mut en tienny kuinka paljo tääl suomes tykätää mahoja näyttää. Ihanaa että täällä tykätään :)
 

Liitteet

  • yhdistelma.jpg
    yhdistelma.jpg
    925 KB · Katsottu: 212
Kiva ketju munkin mielestä. Osallistun sitten jossain vaiheessa kun on jotain mitä näyttää. :)
Monet täällä puhuu, että on ilmapallo-olo keskivartalossa. Onko teillä vaan sellaista kovaa pömpötysturvotusta ns. eteenpäin, vai tuntuuko, että keskivartalo olisi sellainen löysä ja levinnyt sivuillekin? Kun musta tuntuu joinain päivinä, ettei kohta ole vyötäröä ollenkaan... Mahaa ei sinänsä turvota, vaan keskivartalo tuntuu sellaiselta makkaralöllöltä. :P
Tietenkään mun syömillä herkuilla ei ole mitään osuutta asiaan... :D
 
Pihla: kyllä mullekiin ihan tuttuahuttua tuo ilmapallo olo. Vatsa enemmän eteenpäin kuin sivuille levinnyt :P pötsi on joinain päivinä isompi kuin toisina mutta tuo kumpu on ja pysyy koko vaan vaihtelee :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pihla: mä leviän varmaan joka suuntaan...:sad001 levinny ja löystyny kyllä sivuillekin päin,mutta siihen sitten viä toi ajoittain enemmän ajoittain vähemmän kivikova ilmapallo.jee. o_O
 
täällä turvotus etenee kyllä enemmän eteenpäin, ihan kuin tuo vauvamaha työntäisi läskejä pois tieltä :) Mut yks ero mun mielestä on selkeästi siinä kohtaa missä housujen reunat on, eli vatsapömpötys alkaa jo vähän alempaa kuin mitä normaalisti
 
1480591_10151995907611893_256281330_n.jpg

Viikkoja 10+2 ollaan hiukan pohdittu et onkohan täällä vain yksi vai kenties 2
 
odecca, mitä ihmettä, noin iso jo? :) Mahtavaa! Mulla ei näy mitään, ja rv on 10+4... Yritin saada neuvolasta jo aikaa, josko siellä olisi voinut käydä tarkistamassa, onko masussa ketään enää hengissäkään (varhaisultrassa käyty 6+4, jolloin näkyi syke). Mut eihän täällä mitään neuvola-aikoja saa, vasta viikolle 18 jotain. Eli odotellaan sit ens viikon np-ultraa.
 
Juu tää on ihan jäätävän kokonen :D eikä tätä saa enää piiloon mitenkään. Meillä on suvussa taipumusta kaksosiin, tosin lääkäri mulle sanoi ettei nää kohtuun kunnolla kun ultrassa kävin, rakossa oli liikaa pissaa, ultrakuva tosin oli jännän näkönen ja jättää hiukan tulkinann varaa, hetkinen vain niin lataan tähän...
 
1460996_10151995279081893_301809755_n.jpg

mikä on tuo kaari ja tuo pyöreä mollukka???????????


Voisko olla istukka ja napanuora? Ei siis kokemusta ihan villi arvaus? Ei sulla olis masusta kuvaa ennen raskautta näkyis kasvuero hauskasti :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
napanuora ei näy ultrassa ja ei löydy vertailukuvaa mahasta, mutta huomattavasti pienempi oli ja tuo rengas näkyy myös muissa ultrakuvissa ja istukka ei ole kuvissa näkyny mulla koskaan aikasemmin joten tuskin on se
 
eikö kätilö sanonut siitä kuvasta sitten mitään?on kyllä metkan näkönen.soita sinne ihmeessä ja kysy jos mietityttää :)

on kyllä aika huisa noilla viikoilla toi maha :eek::grin minä meen kolmannellatoista viikolla eikä tuosta paljo mitään viä huomaa.
 
napanuora ei näy ultrassa ja ei löydy vertailukuvaa mahasta, mutta huomattavasti pienempi oli ja tuo rengas näkyy myös muissa ultrakuvissa ja istukka ei ole kuvissa näkyny mulla koskaan aikasemmin joten tuskin on se
No mut kertahan se olis ensimmäinenkin? :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lääkäri joka ultras oli tosi töykee, mä oottelen tonne jouluun alkuun kun sillon on nt-ultra, pidän itteäni jännityksessä siihen asti ja sillon ultraa kätilö ja mun kokemuksella ne kertoo paljon enemmän et mitä siel näkyy. Mul oli edellis raskaudessä yks lääkäri joka ei ultratessa pukahtanu sanaakaan, ite kyselin et mitä siel on ja onko kaikki ok, oli siis riskiraskaus tuo edellinen ja mut ultrattiin sillon melkein kerran kuussa. Tälläkin kertaa ultria tulee 4 tai 5 kpl.
 
Muokattu viimeksi:
Ihana maha odecca!:Heartred

Vaikuttaiskohan sen suuruuteen se, että sulla on noin iso kohtu jo? Mulla on paljo pienempi, alla kuva.
 

Liitteet

  • altAvhprufkjwNkZUij1ekPlGAML8LmpW-6iBXin-zuqy3I-2.jpg
    altAvhprufkjwNkZUij1ekPlGAML8LmpW-6iBXin-zuqy3I-2.jpg
    38 KB · Katsottu: 128
meillä oli muuten tosi ihana kätilö,ei tarvinnu kysellä mitään kun koko ajan selitti et mitä näkyy ja tapahtuu ja kivasti haki koko muksun esiin,ihmeteltiin vuoroin jalkoja,käsiä,selkää,sydäntä... :) ihan eri lailla siitä sai irti kun ilman tota ja jotenkin muka alko hahmottaan lopussa itekin sitä et mitä just kattelee :grin
 
palmu, tuo musta alue on lapsivettä joka on sikiöpussin sisällä, ei suinkaan kohdunrajat :)
 
Takaisin
Top