Vauvamasu kuvat <3

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kizu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä mun raskausmasu 15+1 :)

iog7.jpg
 
mä oon kade teijän kiinteille masuille. Itsellä tuo elintasokerros hieman hämää päällä...
 
Tota pötsiä ei enää piilotella. On jonku sortin kasvuspurtin ottanu :)
 

Liitteet

  • 20140109_145937.jpg
    20140109_145937.jpg
    755.4 KB · Katsottu: 152
Teki ensimmäistä kertaa mieli tutkia mahan kasvua :) Ja hauskoja havaintojahan noista kuvista löytyi, mm. se, että raskausarpia on ollut jo ennen raskautta, eikä lisää ole vielä ilmestynyt. Tosin tänään olin huomaavinani pientä merkkiä "venymisjälkien" ensiyrityksistä ylävatsalla. Ei vielä ihan arpia nekään.

Ensimmäisessäkin kuvista (11. viikolta) mulla on jo tavallista enemmän mahaa. Turvotusta tietysti vielä silloin, mutta niin, että itse sen huomasi. Itseasiassa taisin ko. viikolla käydä hakemassa äitiysfarkut, kun teki tukalaa istua.

Ja hauskin huomio on kyllä ehdottomasti toi 19. viikon ylävatsan ilmestyminen kuin tyhjästä :grin Sinne näyttäisi alkavan puskea mun sisuskaluja...

Ensimmäinen raskaus, joten oudoltahan tää kasvaminen tuntuu. Ollut kuitenkin niin helppo olo tähän asti (pienistä ilm. migreenin aiheuttamista ongelmista ja suurista keskenmenopeloista huolimatta) , että vielä en viitsi valittaa :)
 
Muokattu viimeksi:
Jaaha, katsotaas osaanko lisätä tänne kuvia... Ajattelin nyt osallistua tähän mahan kasvun seurailuun, vaikka omalla kohdallani ei vielä oikein ole mitään nähtävää. Pahoittelut huonolaatuisista kännykkäkuvista, en ole kehdannut vielä miestä valjastaa kunnon kuvien ottamiseen.

Rv 4+0
WP_001122.jpg

RV 8+5
WP_001168.jpg

RV 16+2
WP_001247.jpg
 
Voi olla, tai sitten se on jouluruokien jäämistöä. :) Kyllä huomaa, että iltaa kohti maha onkin sitten ihan eri näköinen, eli kauhea turvotus päällä. Ja tuolla toisessa ketjussa kyselinkin pms-oireiden perään, jotka mulla ihan selkeästi ovat toistuneet 4 vko välein (nesteturvotus / pöhötys, ärtymys jne). Luulinkin joskus rv 12, että maha on alkanut kunnolla kasvaa, mutta turvotusta sekin oli.
 
Koskakohan sitä taas itsekkin tänne kehtaisia uutta kuvaa laittaa ? :D tuntuu ettei pötsi oo kasvanu yhtää johonki 4viikkoo :o potkut tuntuu joka pvä ja ru kin oli hetki sitten. Että elossa ja kasvaa ainakin pikkunen :)
 
Tasanapahan se mukavuuskissalla, mutta ei näy sivulta (ainakaan vielä) :) Vaikea ite arvioida, mutta sun maha näyttää aika saman kokoiselta kuin omani, vaikka olen melkein pari viikkoa perässä... Just tosin eilen vastasin miehen 'miks toi on jo noin iso' -kysymykseen "koska mulla ei oo lainkaan vatsalihaksia" :D

Täytyiskin kuvata taas, niin näkisi ton oman pallonapansa siitäkin perspektiivistä:grin Se näkyy jo ohuiden paitojen alta, joten melkonen nappi varmaan lopulta tulossa.
 
Oho, laskin väärin :oops: , enpä olekaan kuin viikon verran jäljessä (lasketun ajan mukaan, ultra-arvion perusteella vähemmänkin). Siinä tapauksessa otan sanojani takaisin: ei meijän mahat mitään liian isoja oo, ihan sopivan kokoisia näille viikoille :wink
 
Olipas mulla hassu paita eilen kuvaa otettaessa, jotenkin jopa pienentää masun kokoa, ehkä siksi kun on vähän pieni tissien kohdalta ja toisaalta ei mene ihan masun myötäisesti. :grin Mutta vedinpähän vaan jonkun paidan päälleni kun aloin siivoamaan ja sain idean ottaa kuvankin. Mutta pitänee ottaa parempi kuva joku päivä.

IMG_0267.JPG

24+2
 
Takaisin
Top