Vauvalle nimeks

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja vauveli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana nimi teillä kans.. Meil oli "Mikaela" kans tosi vahvoilla ihan loppuun asti [;)].

Tuleeks se kelakortti siis automattisesti ilman et sitä tarvii tilata kelasta??
 
Joo, miehen kolmas nimi on Mikael niin se juontaa siitä. Ja Joanna taas minun toisesta nimestä; Johanna.
Eli multa yksi kirjain pois ja miehelle yksi kirjain lisää [;)]
 
meijä herra haluais lapselle nimen Gabriel, se on kuulema tytön ja pojan nimi..saa nyt nähdä mitä aika tuo tullessaan [:)]
 
Meidän poika saa nimekseen Joa Kalevi

Joa oli molempien suosikki sen kun löysin ja tarpeeksi harvinainen meidän pienelle ihmeelle [;)] ja Kalevi on miehen toinen nimi. Myös sukunimi on niin perisuomalainen kun vaan voi olla niin haluttiin sitten kutsumanimeksi jokin erikoisempi tasottamaan tilannetta [:)]

Just käytiin papin kanssa keskustelemassa ja sopimassa kastetilaisuuden kulusta, teksteistä jne. Tuli äidille ja isälle itku kun pohdittiin rukousta ja mitä siihen halutaan, minkä puolesta rukoillaan. Ja samaten kun valittiin psalmeja ja muita niin ne sai ihan uuden merkityksen ja tuli luettua eri kantilta kun on taustalla vaikeuksia. Mutta meidän näköinen tilaisuus tiedossa.
 
Yhden tuttavani tytön nimi on INANNA, joka on mielestäni todella kaunis nimi. En vain viitsi samaa laittaa omalleni. Siinä jollekkin nimi ehdotus, ei pitäisi olla suomessa käsittääkseni vielä toista???[8|]
 
Joa on todella kaunis nimi.
Meilläkin pitäisi ensi viikolla heti ruveta ristiäisiä järkkäämään. Kesä kun on niin kiireistä aikaa seurakunnalla. Mut me nyt ei muuta tarvita kuin pappi paikalle. Kaikki muut järjestelyt on hanskassa.
 
Hee, miepä en kerrokaan vielä, mikä tullee poitsun nimeksi, ko täällä pyörii välillä ainaki yks tuttu ;))
 
meillä olis ristiäiset ens sunnuntaina :)
Tytön nimi on päätetty jo joskus aikasin talvella ja kerrasta päästiin miehen kanssa sopuun nimestä :)
Mun mielestä Inka on todella kaunis nimi ja siihen sitten päädyttiin koska mieskin pitää nimestä.
Eli sunnuntaina tyttö saa sitten nimekseen Inka Eveliina :) siihen asti kutsumanimenä menee vielä Inkkari :D

Juhlat pidetään mun vanhempien luona kun se on niin paljon helpompaa :D meillä olis kotonakin mahtunut pitämään kyllä, mutta kun meillä on 2 koiraa ja mun mummut pelkää niitä sen verran paljon niin ei pysty pitään niitä samassa paikassa sit :(
Toisaalta päästäänpä helpolla kun ei tarvi mitään super siivouksia yms tehdä ;)
 
Tulipa tänään sitten varattua pappi meille :) Nimi meillä on ollut melkein joulusta asti, tuntu vaan hyvältä [:)]

Nyt jotain pieniä järjestelyjä alkaa tekemään, en yhtään tykkää sukujuhlista [:@] Pidetään mahdollisimman pienenä eli lähin suku ja pari kaveria. Veli tekee tarjottavat, niin ei tarvii niistäkään stressata [:D]
 
Meillä myös nimi päätetty,vaikka ristiäiset vielä siintää edessä :)

Meijän tyttö saa nimekseen Isabella Eveliina Esmee. [:)] <3
 
Ihania nimiä kaikilla. Himpulalle olen kyllä melkoisen kade koska olisin halunnut kans meidän tytöstä Inkan mut mies ei lämmennyt sille ollenkaan...
 
Ihania nimiä [:)]

Rauhan tyttö saakin hienon nimen, myös minun toinen nimi on tuo sama mikä sinun tyttärelläsi on toisena nimenä [:D]
Inanna on erikoinen nimi, mutta hyvin kaunis! Ei huono vaihtoehto lainkaan [:)]
Joa on myöskin erikoinen, mutta ei suomalaisen suuhun kovinkaan outo! Tosi hyviä ja ihania nimiä olette keksineet [:)] Haha, Himpulan Inkkarilla onkin sitten hieno nimi [;)]

Babaytoy, sähän se keksitkin tosi kauniin nimen. Sointuu tosi hyvin kaikki nimet toisiinsa! [:)] Ja vaikka jouduitkin jättämään yhden nimen pois, niin toisaaltahan se on hyvä: Se on teidän molempien mieleen, ja on varmasti hyvin kaunis, toista lasta odotellessa siis? [;)]

Kasimir on aika erikoinen nimi, mistä se mahtaa tulla? Tosi kivan kuuloinen kuitenkin.
 
Aivan ihana nimi teen pojalla!! Voisin omallekin laittaa jos saan vielä joskus pojan. Tarvii laittaa muistiin: Luukas Kasimir ;)
 
Takaisin
Top