Vauvalle hankinnat

Meillä on Stokken tripptrapp tuoli esikoisella ja oon kyllä ollu tyytyväinen siihen, tosin se on se vanhanmallinen(onneksi oli vanhaa vielä varastossa silloin myymälässä) eli siinä kaaren alla on vaan naru estämässä lapsen putoamista ko uudessa oli joku ihme muovinen härpäke jossa jaloille paikka, tosi pitkään kävi se pojalle kunnes oppi itse nousemaan tuoliin ja tuolista pois niin piti ottaa kaari pois. Katseltiin myös muista saman mallisia tuoleja mutta jotenkin ne tuntui paaaljon heppoisemmilta ja tuntui että ne kaatuu ihan just taaksepäin.
 
Maajo: Joo se vanha olis paljon parempi! Toi uus on oikeesti ihan kauhea kun ei lapsi mahu siihen! :D No mä myin sen sit ja ostin feikki tripp trappin. Siinä samanlainen systeemi kun ennen oli tripp trappissa se naru.. :)
 
Mikä on vanha ja mikä uus? Ostin käytetyn joka on varmaan sitten vanha kun on ollut jo yhdellä lapsella ja sitten lapsenlapsilla...
 
Vanha tripptrapp:1

Uusi tripptrapp:


Toivottavasti hoksaat eron.
 
Jipii! Nyt löytyi juuri sellainen valkoinen Brion hoitopöytä, jota olin katsellut Tori.fi:stä satasella! Ihan mahtavaa, en olisi kuitenkaan raaskinut maksaa miltei 300 euroa uudesta. Huutonetissä muuten oli ihan hirmuisesti hyväkuntoisia hoitopöytiä myös!
 
mä haluaisin ostaa jotain meijän tulevalle vauvalle mutta ku en keksi et mitä :D
ja nyt ku vielä sotilasavustus voimassa ens kuun ennenku lakkauttavat sen, niin kaikkia vauvan hoito tarvikkeita saisin kelan kautta sitte ilmatteeks! ollaan hankittu uus pinnis ja ens viikolla käyn ostaan tuplat... käytetyt kylläki mutta kuitenki.
 
Heh, lueskelin palstaa tuolta helmikuisten puolelta, mutta todella ärsyttää se, että kaikki ns. tyttöjen vaatteet on vaaleanpunaisia. Itse en haluaisi mitenkään pukea lastani vaaleanpunaiseen, oli sukupuoli kumpi tahansa :D Tällä hetkellä ainakin tuntuu uusina kaupassa olevat vaatteet olevan joko vaaleanpunaisena tai vaaleansinisenä. Itsekin käytän mieluummin sinistä, joten miksei tyttövauvakin???
Saisi olla enemmän sellaisia iloisia "retrokuoseja" kuten äitiyspakkauksen omenahaalari ja iloisia värikkäitä kuvioita esim. eläinaiheita, jotka sopisivat molemmille. Olen tähän mennessä ostanut lähinnä sellaisia vaatteita, jotka eivät ole ärsyttävän värisiä ja joista löytyy joku muukin kuin "tyttöjen" tai "poikien" väri.
 
Nyt alkaa varmaan olla jo kaikki tarpeellinen ja ei niin tarpeellinenkin ostettuna :D Ainoastaan niitä rasvoja ja talkkeja yms. pitää sitten viel lähempänä hommata. Tietääkö kukaan mistä saa esim. riisipapereita kestovaippoihin kuivaliinoiksi? Tai mitä muuta kestävämpää vois käyttää riisipaperin sijasta?
 
Takaisin
Top