Vauvakuvia

Muistaakseni siihen oli joku "hyvä pätevä" syy, miks niit ei enää voi poistaa, ja tais liittyä siihen et se teettää lisää töitä yp:lle tai järjestelmälle? En mee kyl vannomaa et oli näin mut jotain sinne päin.
 
Pöh... mä taas väittäisin, et helpommalla pääseevät, kun mammat vois ite poistaa viestejään eikä kuormittaisi järjestelmää hurjalla määrällä kuvia jne. Vähä harmittaa, et laitoinkaan tänne forumille kuvan ku ei sitä saa pois. Faces mua ei häiritse pitää, kun siel ne on sentään vaan rajatulle väelle näkyvillä.
 
Tästä syystä mä en lisäile vauvakuvia. En ees faceen (paitti ne kaks) :D Näillä sivustoilla ku on sit mun käsittääkseni luoa käyttää niitä kuvia.
 
mua ei sinänsä haittaa et ne kuvat on täällä koska ei niitä guuglettamalla löydä.eikä kukaan tiedä et se on mun tydy.ois vaan kiva et ne sais sit poistettuu kun ei täällä foorumilla enää käy.
 
Nii ja toisaalta.. näkyyhän se vauvan naama täällä pitkin helsinkiä kun sen kanssa kuljen. Meidän poikaa pyydettiin jopa vauvamalliksi vauvanvaatemallistoon, mut en lähteny siihen rumbaan. Sen jälkeen se ois viimestään ollu ihan sama onko kuvii netis vai ei.
 
Viestien poistomahdollisuudesta on keskusteltu kyllä useastikin, mutta se on tosiaan ylläpidollisesti ongelmatapauksissa hankalaa. Joten on päädytty ratkaisuun, että viestejä voi muokata, mutta ei poistaa. Ainakin minulle voi laittaa viestiä (mielellään mukaan linkki ketjuun) jos haluaa kuvia poistettavaksi. Poistin edelliseltä sivulta Jäden kuvan.

Mitä kuvien suhteen LÄMPIMÄSTI suosittelen: Tehkää tuolta ylhäältä itsellenne oma albumi ja siitä julkinen. Sitten laittakaa tänne foorumille linkki sinne albumiin tai tiettyihin kuviin. Koska albumeissa olevia kuvia saa muokattua ja poistettua vapaasti ja koko albumin voi halutessaan poistaa tai muuttaa yksityiseksi. :)
 
Takaisin
Top