Vauvakuvia

Suviii Onpa jännästi saman näköiset kulmat, ku meidän Ericillä :excited001
Ihaanan söpö ilme :happy119
 
Suviii Onpa jännästi saman näköiset kulmat, ku meidän Ericillä :excited001
Ihaanan söpö ilme :happy119

Kappas vaan! Meillä poika on kyllä periny ulkonäkönsä lähinnä multa ja luonteensa isältään (ainakin osittain). :p
 
Meidän pojasta kaikki tutut ja muut ulkopuoliset sanovat samaa, että Ericillä on enempi mun piirteitä, kuin mieheni. Luonne ei vielä ole tullut niin hyvin esille, että osaisi sanoa kumpaa siinä enempi on :laughing002
Meidän aiempi poika on herkkä ja tyttö taas tempperamenttinen ärripurri. Toivon mukaan tämä on siitä välimaastosta :laughing002
 
Ai taivas et mä toivon, et meidän poika on luonteeltaan isänsä kaltainen. Mä oon sellainen räiskähtelevä tyyppi. Suutahdan ja lepyn samassa, kovin temperamenttinenkin välillä. Sit taas toisaalta oon sellainen herkkis taiteilijasielu, melankolisuuteen taipuvainen murehtija. Mies taas on tosi tasainen ja harvoin sillä proppu kärähtelee. Muutenkin sellainen ihanan avulias ja reipas tyyppi.. ja viisaskin ku mikä. En mäkään mikään lössölussudorka ole, mut mut..
 
No meillä mies on juuri tollanen räjähdys herkkä eli tyttö on tullut ihan isäänsä. Minä olen rauhallisempi, mutta vuodet ton miehen kanssa ovat laittaneet senkin piirteen lujille. :smiley-angry003
Ja jos meille tulee joku kysymys eteen, johon ei vastausta löydy, niin kummatkin ovat soittamassa mun äidilleni eli kovin viisaita emme vieläkään ole kumpikaan :laughing002
 
Me ollaa molemmat miehen kans tosi räjähdysherkkiä, tosin ero on siinä et miehen pinna on vuosien varrella pidentyny ja mun oma taas lyhentyny o_O Esikoinen on periny tän rasittavan piirteen meiltä :mad: Tyyne taas ei vielä oo ihan tuonu luonnettaan esille, mut ehkä se pikkuhiljaa alkaa hahmottua.
 
Ihaana kilppari!! Esikoinen oli ihan hulluna Donatelloon Jozzuuh. Eikä ihme, ku nimesimme hänet Leonardoksi :laughing002
Ja meidän tytöllä oli kans ihan älyttömästi hiuksia, mutta pojilla on ollut selvästi vähemmän.. Söpö Pikku-Jäde :)
 
Jäde jos saat kuvan poistettua ni kerro mulle miten? kun mä en saa kuviani postettua... :/
 
Komppaan muita, söpö on Pikku-Jätski :)
 
hmm,yritin muokata noita vanhoja kuvia,yhen se anto poistaa kokonaa,sit loput se muokkas semmoseks et ne kuvat aukee omaa ikkunaa,eli ne ei nyt oo niitä pikku kuvia millasena ne tonne laitoin.niitä ei näköjää nyt sit saa pois eikä muokattua että ne lähtis.
laitoin ylläpidolle viestiä et jos sais sen viestien poisto mahdollisuuden takasi.
 
Mä en tajua, miksi onkin niin typerästi, ettei saa poistaa omaa viestiä!!! Kyllä mäkin mielelläni pitäisin mahdollisuuden poistaa. Mä haluaisin kans ottaa pois pojan kuvan tuolta yhdestä ketjusta.
 
Takaisin
Top