Voih kun ikävä tilanne... Ootko puhunut miehelles et onko sillä joku tietty syy miks ei enempää halua? Saattaahan siellä taustalla olla noi warheartin mainitsemat ja ihan realistiset huolet...
Mulla kuume on kroonista :D mut nyt saa riittää(kai
)! Mä luulen että jahka tästä päästään siihen "helpompaan" vaiheeseen eli kun kukaan ei oo vaipoissa, kaikki syö itse, kaikki nukkuu ja ovat oma toimista niin mä alan olla niin mukavuuden haluinen että ei enää edes kävis mielessä tehdä lisää lapsia... Eka pitäis vaan päästä siihen pisteeseen eikä vaan aina pukata uutta tulemaan
Mitä noihin autoihin tulee, meillä on vw transporter (-95) 7paikkasena ja eihän toi kaunis, sportti kaara oo mut pääsee paikasta A paikaan B
mies vaan kysäs autokauppoilla että onhan se rouva nyt varma että 5 lasta riittää kun ei meinaa enää isompaa autoa ostaa:D ton audin se meinaa nyt sit vaihtaa pienempään työautoon kun toi paku kuluttaa aika kiitettävästi niin tolle työ matkalle olis joku pienempi fiksumpi veto
Rahasta, tottahan se että mitä isompi perhe sen isommat menot... Kaikki kuluttaa ja menot vaan suurenee sitä mukaa kun lapset kasvaa, tulee harrastuksia, ei enää kirppari löydöt kelpaa, puhelin laskuja, ruoka laskuja tmsjne...
Aika tuntuu olevan kortilla, varsinkin arkena, kun on kerhoa,neuvolaa, juoksuajuoksuajuoksua...
Tila tuntuu välillä loppuvan kesken, vaikka meillä iso koti pihalla onkin...
Ja kaiken tämän jälkeen silti se että saa oman pikkusen syliin on kaiken tämän arvoista
Että tämmöistä henk koht pohdintoja tähän aamuun