mohomaha
Kommentoinnin ninja
suhwi me tehdään yleensä niin että puolivälissä syöttöö vaihdetaan vaippa. Näin ei huuda nälkäänsä niin kovasti ja sit taas vaihdon jälkeen voi nukahtaa, myöskin ne "uudet" pissat on kerenny ehkä tähän vanhaan vaippaan kun näin tekee. Jäbällä ei toi kakka kulje kovinkaan usein.. Levolacci on käytössä.
Mariannu mä ihmettelen sen lisäks että touhuatte noin paljon perheen kanssa, että kerkeet vielä tännekkin kirjotella noin usein. Ite oon kotosalla ollu ja silti en kerkee koneelle ku nopee nopee lukee mitä täällä tapahtuu. Mutta hienoo! Ja tosiaan täällä myös mies on tän ja ens viikon kotona ja sit lähtee pariks viikkoo töihin. Huuh, miten sitä selviää kahden kanssa
Onneks on sentään kesä!
Mariannu mä ihmettelen sen lisäks että touhuatte noin paljon perheen kanssa, että kerkeet vielä tännekkin kirjotella noin usein. Ite oon kotosalla ollu ja silti en kerkee koneelle ku nopee nopee lukee mitä täällä tapahtuu. Mutta hienoo! Ja tosiaan täällä myös mies on tän ja ens viikon kotona ja sit lähtee pariks viikkoo töihin. Huuh, miten sitä selviää kahden kanssa
Onneks on sentään kesä!
Nyt menossa kuudes tunti eikä rauhottumista havaittavissa.. Onneks saahaan "pakolla" tuti suussa nukahtamaan jossain vaiheessa..muuten varmaan parkuis koko yön..
Kaikki menee ihan kuuron korville ja sokeen silmille ja omaa tahtoo on niiiiin saakelin paljon, että aaaarrrgh. Välillä tuntuu ettei täällä muulta näytetäkkää ku näin happamalta itse kukin 
Kyllä sen huomaa, että toinen kaipaa huomiota myös enemmän ja sitä koitan myös antaa.
Päivittäin saa pyydellä anteeksi omaa käytöstä (