PiPaNat
Kommentoinnin ninja
Meillä oli tänään päivällä vauvan vyöhyketerapia. Ite hoito kesti noin 20min ja vajaa 10 min siitä niin poika nukahti mun syliin ihan taju kankaalla ja nukku iltaan asti. Pari kertaa heräs pieremään ja kerran syömään. Nyt illan hän onkin sitten päästellyt ilmaa pihalle ihan hurjasti. Välillä pierut on niin isoja ja äänekkäitä että ne olis itellekin isoja pieruja. En ihmettele yhtään että on Nuppusta itkettänyt ja mahaa vääntäny jos siellä kokoajan on tuommoinen määrä ilmaa!!
Tänään on ollu rauhallisempi vauva kuin yhtenäkään päivänä nyt pariin viikkoon!
Siis TODELLA suosittelen kaikille joilla on vähänkään ilmavaivoja!! Eihän se maksa kuin muutaman kympin ja jos apu on noin suuri niin en kyllä aikailis et "katsotaan jospa se tästä" niinkuin itsellä on vähän tapana
Kakkaa ei vielä tullu (tullut taas vasta lauantaina) mutta eiköhän sekin tule noiden kaasujen jälkeen
Sano tuo vyöhyketerapeuttikin että 6pv kakkaamatta noin pienelle on ihan liian pitkä aika (vaikka neuvola väittää toista). Ja minä oon samaa mieltä!
Saas nähdä miten yö menee! Herääkö pieremään vai nukutaanko aamuun asti!
Siis TODELLA suosittelen kaikille joilla on vähänkään ilmavaivoja!! Eihän se maksa kuin muutaman kympin ja jos apu on noin suuri niin en kyllä aikailis et "katsotaan jospa se tästä" niinkuin itsellä on vähän tapana
Saas nähdä miten yö menee! Herääkö pieremään vai nukutaanko aamuun asti!