Vauva galleria

ihania uusia kuvia tullu tänne [:)]

Mä aluks luulin ginessa että kuva on käyty ottamassa valokuvaamolla on niin hieno otos että [:)]
 
Mun täytyy hehkuttaa Ginessan kuvaa on kyllä tosi hieno:) ja pipari poika voi että kyl on ihanii joulukuvia kaikilla:) tänään ois tarkotus itekki alkaa ottaa  joulukortti kuvaa, saa nähdä mitä tulee.. Luka ei oo nukkunu tänää ollenkaan ku pienii pätkiä et saa nähä onko kiukuttelu ilta tulossa.
 
Taivas miten ihana pipari...Kohtahan sitä pitää itsekin hommata tollainen puku...[:D] Siis pojalle, ei itsellle...[8D]
 
Mun pipari on linkitetty albumiin: en ole ladannut täältä. Siks varmaan näkyy se, muttei muut.. mulla ei näy kanskaan muut, eikä avattaret jne.. emoticon
 
Miten tänne saa kuvan laitettua???

Ku eihän täs ole minkäänlaista kuvan lataus kohtaa tässä vastaussivulla ???
 

Copypastetan Moonin laittamt ohjeet tuolta foorumin uudistus-topicista.

"Kuvan lisääminen käytännössä siis näin:

Lataat kuvan johonkin nettipalveluun (esim. facebook tai photobucket)

Kuvan osoite eli URL selviää kun painat hiiren oikean puoleista näppäintä kuvan kohdalla ja valitset sieltä tod.näk. alimpana olevan komennon Ominaisuudet. Sieltä kopioit sen koko litanian kohdasta Kuvan URL (osoite).

Kuva liitetään viestiin kirjoittamalla teksti img src="kuvan URL" (muista nuo lainausmerkit) kolmiosulkeiden väliin siis <-merkki ja sama toisin päin. Ja siis korvaat tuon tekstin kuvan URL sillä todellisella osoitteella esim. http://www.esimerkkikuva.jpg"

 
Voi kiitos Tweety :)

Yritänpä tässä sitten kirjain kirjaimelta tavaten. Mä olen niin näppäräemoticon



Huh nyt aivan jännitää, onnistunko???

Yesh se onnistui!!!!!

Tässä kuvassa Siina istuu Mirdeltä ostamassani Bumbossa (oikein hyvä laitos) on juuri syönyt marjasosetta, jota vielä naamalla :D.

Mut katsokaas kui noi yläetuhampaat jo tulee esille heti ku vähä nauraa!!!!
 
Ihana kuva J.J!!

Mut miksi tää kuvan lataaminen ei enää onnistu. Sillä Tweetyn antamalla ohjeella sain silloin pari kuvaa ladattua tänne ja tuonne raksa puolelle. Nyt se ei enää onnistu ollenkaan. Mikähän siihen on syynä? Osaako joku sanoa. Olen tarkastanut sen tekstinkin ja kaiki merkit moneen kertaan. Se ei vaan enää onnistu. ?????

Nii olisin laittanu tonne raksapuolelle meitin keittiön tynkää esille :D
 
Mä taas täällä kuviani laittamas. Mut ku tuo pieni on nyt puolvuotias ja olen yrittäny noita kuvia napsia nii tässä nyt yksi :D



Tämä tietysti heilahtanut :(. Mut ku se ei osaa nauraa ja psyä paikallaan :)))
 
Voi että tuo J.J:n tyttö on kaunis!!

Ootteko Eemi pitkäänki treenannu istumista kun noin hienosti näyttää sujuvan? :) Sängyllä meidän poika muksahtaa samantien nurin jos ei tue :D Vaan eipä vielä tarviikaan osata sitä niin justiinsa..
 
Tyynythän tuossa on molemmin puolin. Ja kaatuu ennemmin tai myöhemmin. Välilä pysyy pidempäänkin. Mut ei sillä ole oikeesti mitään hajua istumisesta saati ku ei niitä suoja heijasteita ole niin se kuuppaa tuossa sängylläkin suoraan naamalleen kädet selän takanaemoticon . Mut välillä siis vahingossa jos nojaa tolleen jalkoihinsa käsillään niin pysyy pystyssä. Ja sylissä ku pidän niin pidän usein vain reisistä kiinni jos istuu nii siinä pysyy ilman tukea selästä tai kyljistä oikein hyvin jo.

Muoks. Nuo etuhampaat on tosiaan söpöt. Ja se iiiso rako niiden välissä. Noh. toivottavasti vähän tulisivat lähentymään toisiaan. Vaikka hammaslääkäreiden mielestä on erittäin hyvi jos maitohampaat ovat suussa hyvin väljästi. Mahtuvat paremmin siot rautahampaat.
 
Takaisin
Top