Vauva galleria

J.J voi että kun tuo teidän neiti on sitten niin sulonen.. Oon monesti kattonu tota sun nimimerkin al olevaa kuvaa et miten voi olla noin sulonen ja kaunis vauva..[:)]
 
Mä näin tänää Halpa-hallissa jos jonkilaisia tonttuhepeneitä. Ite olen ostanu Cittarista tonttulakin.

Nii suloisia vauveleita täällä.

J.J:n tyttönen on kans vissiin sitä mieltä et noilla silmillä näkee sitä paremmin mitä suuremmalle ne avaa[:D].
 
Mie ostin tonttulakin citymarketista...Oli muuten viimeinen kokoa 70...Ei ollut enää kuin isoja kokoja jäljellä...En meinannut hommata muuta joulukrääsää pojalle...Tai ainakin nyt oon sitä mieltä...kunhan joulu lähenee niin mieli voi muuttua kummasti...[8D]

Suloisia vauveleita on kaikilla...
 
Kiitos Paukke [:)]
Isi on jo nyt ihan huonona, kun on ylpeä pikku neidistään, mutta sitten huolissaan
kun niitä poikia sitten joku päivä..........................  [8|]
Välillä uhoaa ettei Ronya pääse ulos ennen kun täyttää 20. joinain päivinä
ikäraja on jo 30.........[:D][:D][:D][:D]

Eemi, joo, kylllä sitä taitaa enemmän noin nähdä, kaikkea tuijotellaan suu ja silmät ihan auki,
kamera varsinkin on semmonen ihme että jotta..... Ei kauheesti muita kuvia kuin
ihmetteleviä tytöstä saa, vaikka vaureskelisi muuten, niin kun kamera tulee esiin niin johan ilme muuttuu [:D]
 
Tässä 4 kk kuva...Äiti on vaan surkea kuvaaja...Kamera on niin ihmeellinen kapine..[;)]


 
Meidän neiti ei suostunut hymyilemään,oli kuumat rekvisiitat ja yritettiin kait liikaa,jotkut kuvat onnistui sitä useampi ei.
Mutta tälläinen joulukortti saatiin sit aikaiseksi..


 
Kuvaamisen taito olis kyllä tosi kiva osata.

Siis aivan ihana kuva Ginessa[:)]. Ei tuohon enää hymyä tarvittaiskaa[;)], olis jo liian täydellinen.

Saduttarella
niin tyytyväisen oloinen poitsu, Neccun Luka on oikea nappisilmä ja Sme:n jässikkä vaikuttaa siltä kuin sillä olis jo metkut mielessä[;)]
 
Voi kiitos [:)]
Oisittepa nähnyt kaiken sen turhan pomppimisen ja hauskuuttamisyrityksen..
huh...hahahahha [:D]
 
juu ginessa todella upea kuva.. Esittelin sitä miehellenikin oli niin täydellinen otos..
 
joo mun mies luuli, että ootte käyny ammattikuvaajalla[:D] on se niin upea[:)]

täytyis melki ostaa häälahjarahoilla kunnon kamera itellekin. ja opetella kuvaamaan[:D]
 
Takaisin
Top