Meillä tutti kelpaa vaunuissa. Muuten se kelpaa ainoastaan jos on hirveä huuto päällä ja silloinkin melko huonosti ja kovan tyrkyttämisen jälkeen. Illalla kyllä omaan sänkyyn nukuttaminen vaatii juuri tämän tyrkyttämisen. Eli siis poika ei ota tuttia ollessaan rauhallinen, mutta ei myöskään nukahda ilman imua. Näin ollen nukahtaminen on vähän itkusta touhua.
Jostain vaan luin, että tuttiin kannattaa totuttaa niin, että tarjoaa sitä silloin kun vauva on tyytyväinen. Jos minä rupean tarjoamaan tuttia tyytyväiselle pojalle, hän pullauttaa sen heti ulos tai rupeaa itkemään.
Parin valvotun yön jälkeen oli muuten mahtavaa nukkua viime yönä suht hyvin. Tissiteltiin sängyllä n. 21-22, mutta poika ei nukahtanut, ähkyyn kyllä tuli ja raivostui tissille. Siirsin omaan sänkyyn ja about 45 min oli torkkua ja raivoa vuorotellen. Siis ihan todella karmeeta huutoraivoa. Sitten kuitenkin nukkui omassa sängyssään n. 23-03:30 ja syömiseltä jäi mun viereen. Viideltä kokeilin siirtää omaan sänkyynsä, mutta jo kuudelta ilmoitti, että ei käy vaan haluaa tissin viereen. Sinne jäi nyt meidän sänkyyn nukkumaan kun itse nousin ylös. Toivo elää, että nämä hyvät yöt palaavat meidän ohjelmistoon.