Pikkumyylle, pitkä viesti :)
Voisko tuo unien lyhentyminen olla esimerkiksi ihan nälkää? Meillä helpotti ne monen tunnin iltakitinät tässä muutama päivä sitten, kun olin istunut 3 tunnista 1,5 tuntia imettämässä ja kirjaimellisesti sieltä tissistä ei enää tullut mitään. Ei vauva niellyt eikä mitään tapahtunut, yritti imeä kyllä. Sen jälkeen alettiin antamaan korviketta tuossa 18-20 välillä, kun nyt nälkä sattui tulemaan. Voi jee! Nyt on nukahdettu rauhassa 21-21.30 välillä omaan sänkyyn. Ja mulla myös parempi mieli, kun ei tarvitse istua väkisin yrittämässä jotain, mikä ei onnistu. Annan siis toki vielä muuten aina tissiä, mutta otettiin tuohon iltaan vaan tommonen korviketankkaus.
Mun mielestä myös meillä pähkinät aiheuttaa ilmavaivoja, siitä huolimatta olen syönyt kun on tehnyt kovasti mieli.
Meillä kanssa imetään nyrkkiä, olen yrittänyt näihin hetkiin tuttia tarjota mutta ei kelpaa edelleenkään. Näillä mennään sitten.
Toi ristiäismekko...I feel you! Mä kokeilin kanssa yhtä hametta, niin voi itku sen vyötärön kanssa. Oletin, että se menis ihan kevyesti kun farkut menee ja kilot on lähtenyt, mutta toki tuossa vyötäröllä on silti sitä ylimääräistä, näytti vaaka mitä hyvänsä. Oli aikamoinen shokki vasten kasvoja kyllä. Sitten kierrettiin viime viikonloppuna tytön kanssa kaupungilla, jos löytyisi mulle mekko. No ei löytynyt, kun en halua maksaa 100€ mekosta, joka toivonmukaan ei sovi sitten enää. Ja yhteen kauppaan ei päästy sovittamaan ihan kivaa mekkoa, koska siellä oli sovituskopit 6 rappusen päässä eikä ollut edes niitä sellaisia pyöräralleja, että olisi päässyt sinne vaunujen kanssa. Pahoilla mielin lähdettiin pois kaupasta. Mutta, meille löytyi sitten omasta kaapista tähän apu, ostin viime kesänä sellaisen mekon missä ei vyötärö kauheasti näy ja se meni päälle! Tosin kirrasi tisseistä...