Kahvin voimalla mennään täälläkin. Toivottavasti ei aiheuttaisi kovin paljon ilmavaivoja vauvalle... Minä nukahdan auttamattomasti yöllä imetyshommiin. Viime yönä kello oli kolme, kun vauva heräsi syömään. Viideltä havahduin seuraavan kerran ja vauva nukkui naama kiinni tississä edelleen... Sitten kuudelta alkoi vauvan armoton röhinä, oli niin tukossa. Lopulta oli noustava kokonaan ylös.
Kyllä minuakin väsyttää. Tällä viikolla mies palasi töihin ja välillä tuntuu, että vaan sumutorvet soi päässä, kun ei ehdi itse syömään saati sitten laittamaan ruokaa, kun kaikki imetykseltä liikenevät MINuutit menee vauvan vaipanvaihtoon, puklien pesuun ja vauvan ja omien vaatteiden vaihtoon, 2,5 -vuotiaan ohjaamiseen, viihdyttämiseen, ruokkimiseen, pottahommiin... Ulkoilemaankin pitäisi taas pikkuhiljaa ehtiä. Eilen aamupäivällä vauva valvoi koko ajan, halusi melkein koko ajan imeä, sitten kun ei imenyt, halusi olla sylissä, sisävaunuihin kun laski, niin heti tuli itku. Manducassa suostui olemaan vähän aikaa, mutta selkään alkaa sattua, kun pidempään siinä kantaa (kun ei ole noita vatsalihaksia pitämässä suorassa...). Sanokaa te monilapsisten perheiden äidit, että kaatuuko teillä muilla hiki päältä tässä vaiheessa vai jaksaako teidän vauvat odottaa paremmin ja otanko minä vaan liikaa paineita siitä, että pitäisi saada pyöritettyä tätä hommaa paremmin..?