Citrus: Mun aikaisemmat muksut vaan itki kun yritin laulaa heille ja esikoinen sanoikin mulle joskus isompana, että äiti, ei susta koskaan laulajaa tule

Tämä tyttö kyllä rauhoittuu minunkin laulusta..olenkohan siis oppinut laulamaan
Mulle sanottiin neuvolassa vaunuiluista, että pitää olla yli 3kg ja -10 on pakkasraja, huomioiden tietenkin myös tuuli, vaikka ois vähemmäkin pakkasta, niin pureva tuuli lisää pakkasen tuntua. Keuhkojen takia kaiketi nämä suositukset. Mä olen varmaan turhankin tarkkaan katsonut mittaria ja ilmaa, enkä ole kovalla tuulella mennyt ulos ollenkaan tai jos on pakkasta lähemmäs se kymmenen. Tuo tyttönen oli niin pieni, tosin ei ole enää niin pieni :) Eilen tuli kutsu Kehi-polille, kaikki jotka on pieniä syntyessään (eli vissiin se alle 3kg) saa kutsun HUS:n lasten polille jossa katsotaan onko vauveli kehittynyt normaalisti pienestä koosta huolimatta. Hassua ettei nää tyypit sairaalassa katsele neuvolamerkintöjä, kyllähän niistäkin näkee kuinka lapsi kasvaa ja kehittyy, nykyisin kun on se Kanta-sivusto. No, hyvähän se on tarkistaa, että kaikki on hyvin.
Sitten kysymys: kuinka usein teillä on hikka? Tällä tytöllä oli hikka masussakin joka päivä ja tuntuu, että sama tahti jatkuu myös masun ulkopuolella, jos ei ihan joka päivä ole hikka, niin ainakin joka toinen päivä ja sitten kun on yksi hikka, niin se hikka tulee jatkuvasti koko päivän. Nyt varsinkin vähän isompana likalla meinaa vähän hermokin mennä siihen, varsinkin jos on väsynyt. Hermostuu, eikä hikka silloin ainakaan mene ohi muuta kuin maidolla. Joskus menee sillä ohi, että nukahtaa, mutta harvemmin.