Meidän pikku tytteli on jo yli kuukauden vanha! Miten tää aika menee niin nopeasti, justhan vasta laskeskeltiin supistuksia ja tuskasteltiin kun ei synny :) Likkahan on ollut tähän asti yökyöpeli ja nukkunut meidän sängyssä kun oma ei kelvannut tai oikeammin varmaan läheisyys oli se mikä kelpas ja omassa sängyssä oli muka liian kaukana, vaikka oli mun vieressä. Nyt on kuitenkin jo muutaman yön nukkunut omassa sängyssä eikä yölläkään enää seurustele, syö ja nukahtaa. Tosin heräilee edelleen puolentoista- 2h välein syömään kun syö vaan yhestä tissistä kerralla. Nukkuis ehkä pidempään jos söis molemmista, mutta olen kiikuttanut hänet sänkyyn nukahtamisen jälkeen, jotta minäkin saan nukuttua.
Tässä oli jo sellasia aikoja, että olin niin väsynyt yökuppaamisesta ettei kellään ollut enää kivaa. Äksyilin miehelle ja päivät meni sellasessa horroksessa. Nyt kun olen ryhdistäytynyt tuon nukkumisen kanssa ja oikeasti yritän nukkua aina kun lapsikin, niin olen paljon pirteämpi.
Ärsyttävin juttu tällä hetkellä on mun menkat, ne alkoi tossa ennen vuoden vaihdetta ja on niin runsaat, ettei jälkivuotokaan ollut näin runsasta, koko ajan pitää pelätä että jostain suunnasta tulee läpi. Kroppa on siis palautunut ennalleen. Synnytyksestä oli n. 29 päivää kun menkat alkoi..ois vaan toi löysä makkarakin palautunut :D