Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi hyvänen aika! IhanaView attachment 35922
Oon niin onnellinen tästä pienestä elämän ihmeestä Täydellinen äitienpäivä, kukkiakin mies taas toi miulle
Ostettiin nyt sit D-vitamini tippoja mitä pitäis antaa yks tippa päivässä maidon seassa (voi vaan tiputtaa kuulema nännin päälle niin siitä vauva sen sit imasee kun ottaa maitoa) tuo siis sen takia että luut kehittyisi vahvoiksi, kun äidinmaidon mukana sitä ei kuulema saa tarpeeksi. En mä kyllä esikoisen aikaan mitään vitamiini lisiä antanut, mut tää neiti kun näyttää kasvavan niin hurjaa kyytiä että kai se on sit parempi.
D-vitamiinia ehdottomasti kannattaa/pitää antaa. Siitä saadaan koko ajan lisää tutkimusnäyttöä, että mihin kaikkeen vaikuttaa ja mihin erityisesti puute vaikuttaa. Osa noista kaiketi voi aiheuttaa vatsavaivoja, ts. kannattaa vaihtaa valmistetta, jos siltä tuntuu. Itse ajattelin ostaa sellasta, jossa on samassa D-vitamiini ja probiootit.
Mulle kyllä sanottiin ettei saa antaa kun yksi tippa joka päivä, ja että puteli on tarkoitettu kestäväksi vuoden ajan koska sisältää 365 tippaa Ja ohjeissakin sanotaan että jos vahingossa menee enemän kun yks tippa, niin sitten seuraavana päivänä pitää jättää väliin ettei tule yliannostusta??!
Et mene ja tiedä nyt sitten.. Ehkä mä vaan jatkan 1 tippa/päivä, kai sekin parempi kuin ei mitään.