Meillä eilen illalla ihan sama juttu, ja todella toivon että ei jatku tämmöisenä. Monta tuntia yritin saada vauvan nukkumaan, mutta mikään ei kelpaa eikä saa tyytyväiseksi. Just samanlaista siis kuin nnannalla ja anyella, ei mitään kunnon kurkku suorana- huutamista, vaan semmosta kitinää ja ähinää ja käsien heilumista, eikä yhtään ota selvää mitä haluaa. Luulen kyllä, että jotain ilmavaivaa se oli meilläkin.
Mä en ole tuttia käyttänyt kuin just ulkona tai kauppareissulla, että saa rauhalliseksi. Jotenkin huolettaa että vaikuttaa imetykseen sen käyttö. Varmasti helpottais arkea jos ottas enempi tuttia käyttöön.
En muista onko tässä ketjussa ollut puhetta, mutta minkä ikäisen vauvan kanssa olette käyneet kyläilemässä? Meillä olis ens viikonloppuna mun isän synttärit, jonne tulee muutamia sukulaisia. Vauva on sillon n. 3,5 viikkoinen. Liekkö riittävä varotoimi jos ei anna mahdollisten flunssaisten vieraiden sylitellä? En kyllä millään haluaisi jättää isän viiskymppisiä väliin, mut mietityttää toki ku vauva vielä niin pieni. Ja onko teille neuvolasta annettu jotain ohjetta? Vasta kävin neuvolassa mut ei käyny sillon mielessä kysyä .