Voi argh, eilen söin kaksi leipää ja vähän tonnikalaa ja raejuustoa koko päivän aikana. Mun on pakko saada tää oma arki rullaamaan, vauvalla tuntuu kaikki olevan reilassa. Mun nukkuminenkin on ihan minimaalista, vaikka ois ihan hyvin tilaisuuksia, kun poika on ihanan rauhallinen ainakin toistaiseksi.
Oon ihan ihme hömelö olotilassa, just vähäisen unen ja osittain varmaan tän safkaaminen suhteen. Pelottaa niin vietävästi, et maito alkaa loppumaan. Onneksi sentään nesteet menee alas (vettä, mehua jne). Eilen mainitsin asiasta neuvolatädille, mutta käski vaan pakkoruokkimaan itseäni. Helpommin vaan sanottu ku tehty. Ja en kyllä ois uskonut et näin ois käynyt, ruoka kuitenkin maistu loppuraskaudesta siihen malliin, että varmaan ois pienen kylän ruokkinut mun syömisillä... Täytyy vaan nyt toivoo, et palautus kroppa normimoodiin ja alkais ruoka ja uni maistumaan (onkohan tää ihan vaan hormonien aiheuttamaan..)
Joka tapauksessa oon kyllä ihan onneni kukkoloilla, eli mitäs pienistä univeloista (: ihanaa tää vauva-arki.