ccix, osta (tai pistä mies ostamaan) itsellesi kaikkia helppoja nopeita välipaloja/ruokia kaapit täyteen, ihan mitä sun vaan vois vähänkin tehdä mieli. Esim. myslipatukoita, jogurtteja, hedelmiä, säilykkeitä, valmisruokia, mehukeittoja jne. Se ainakin helpottaa, jos on valikoimaa eikä tarvi erityisemmin alkaa valmistaa mitään. Jos muistaminen on ongelma, niin kännykkään vaan muistutuksia muutaman tunnin välein. Ei varmasti lyhytaikainen paastoaminen vielä aiheuta ongelmia, mutta tokihan se pidemmän päälle alkaa kroppaa rasittamaan ja maidontuotanto voi kärsiä, jos ei oikeasti saa riittävästi ravintoa. Kyllä se normaali olotila varmasti alkaa hiljalleen palautu kuitenkin. :)
Libra, tiedän useampia, ketkä ovat suht pienen vauvan kanssa matkustaneet (3-6kk) ulkomaille, toki kohteet olleet "siistejä ja helppoja", siis tyyliin Kanarian saaria ja Eurooppaa. Rintaruokinnalla oleva vauva on siitä helppo, että vauvan ruoka kulkee helposti mukana ja on sitä ihan samaa kuin kotonakin. Varsinkin jos menette sukuloimaan, niin en pitäisi sitä itse ongelmallisena (mielipiteitä silti löytyy varmaan laidasta laitaan...). Tokihan se paljon riippuu myös siitä, kuinka rennosti itse lähtee matkustamaan, minkälainen vauva on luonteeltaan, ja minkälaiseen kohteeseen on lähdössä.
Libra, tiedän useampia, ketkä ovat suht pienen vauvan kanssa matkustaneet (3-6kk) ulkomaille, toki kohteet olleet "siistejä ja helppoja", siis tyyliin Kanarian saaria ja Eurooppaa. Rintaruokinnalla oleva vauva on siitä helppo, että vauvan ruoka kulkee helposti mukana ja on sitä ihan samaa kuin kotonakin. Varsinkin jos menette sukuloimaan, niin en pitäisi sitä itse ongelmallisena (mielipiteitä silti löytyy varmaan laidasta laitaan...). Tokihan se paljon riippuu myös siitä, kuinka rennosti itse lähtee matkustamaan, minkälainen vauva on luonteeltaan, ja minkälaiseen kohteeseen on lähdössä.