Hei vaan Emmaf! Tyttövauvoja tulee lisää tänne, suurin osa kun tuntuu olevan poikia!
JaneDoe, mä välillä havahdun myös siihen, että olen ihan hiljaa ja vauva puuhaa omiaan lattialla/sitterissä/vieressä. Mutta ei mun mielestä IHAN koko aikaa tarvikaan jutella. Pitäähän vauvan tottua myös siihen, ettei äiti koko ajan pälätä ja huomioi. Kuitenkin tuntuu, että suurimman osan vauvan hereillä oloajasta tulee juteltua tai puuhattua hänen kanssaan. Meillä poika on hereillä yleensä vain 1,5-2h kerrallaan, iltaisin saattaa olla yksi pidempi pätkä. Tuohon aikaan kuuluu syömiset ja vaippahommat + leikit, joten aikalailla me koko ajan jotakin tehdään. Mutta en usko, JaneDoe, että juttelet liian vähän vauvallesi.
Meillä on yöt muuttuneet hyvin samanlaisiksi. Nukkumaan 20:30, syöminen kolmen aikaan ja herätys kahdeksalta. Välillä voi olla jotain pientä härväystä muutenkin, mutta pääsääntöisesti noin. Olen TOSI tyytyväinen tähän meininkiin. Itse olen mennyt nukkumaan yleensä puolen kymmenen aikaan.
Nyt jännittää kun miehellä on tosiaan tuo influenssa... että tarttuuko muhun ja vauvaan. Nooh, ei kai auta etukäteen murehtia. Tarttuu jos tarttuu.
Meillä muuten porkkana edelleen maistuu todella hyvin. Poika tosiaan aukoo suutaan, että lisää lisää! Ensi viikolla maisteluun bataatti :)