mmmustikka
Puuhakas puhuja
Mulla ei todellakaan ole luppoaikaa vaikka suhteellisen helppo vauva onkin. Sanoisin että minulla on seurallinen vauva joka ei tykkää olla yksin. Nyt kun hän nukkuu voin tehdä jotain omaakin mutta olen alkanut piirtää jopa sängyssä samalla kun imetän. Nautin kyllä vauvan seurasta. En raaskisi herättää häntä mutta ulkona on ihanan aurinkoinen päivä ja ehtisi vielä kävelylle jonnekin kantorepussa. Valoisaa on vielä hetki niin ehtisi vielä ulos, joten taidan valmistella nyt meidän lähtöä ulos.
päivitys viestiin: nostin pikkuisen leikkimatolta jonne olin jo hänet aiemmin peitellyt viltin alle ja sen verran vauvantahtisesti menen aina että en raaskinutkaan alkaa pukea ulkovaatteita. Hän oli niin syvässä unessa ja tuhisi onnellisesti että kantoreppu ei ehkä olisi ihan sopinut juuri nyt. Laitoinkin hänet katosta riippuvaan kehtoonsa ja siellä hän nyt uinuu kuin orava pesässään :)
päivitys viestiin: nostin pikkuisen leikkimatolta jonne olin jo hänet aiemmin peitellyt viltin alle ja sen verran vauvantahtisesti menen aina että en raaskinutkaan alkaa pukea ulkovaatteita. Hän oli niin syvässä unessa ja tuhisi onnellisesti että kantoreppu ei ehkä olisi ihan sopinut juuri nyt. Laitoinkin hänet katosta riippuvaan kehtoonsa ja siellä hän nyt uinuu kuin orava pesässään :)
Muokattu viimeksi: