Miten teillä muilla on tämä arjen pyörittäminen lähtenyt liikkeelle? Mä aloin tässä jo eilen (ja tänäänkin) hermostua, kun mies ei ollenkaan näytä ymmärtävän että noita kotitöitä vois hänkin edes joskus tehdä... Mies valittaa että on niin kovin väsynyt (hoitaa poikaa usein illalla puoleen yöhön asti, jotta mä saan mennä aikaisin nukkumaan), mutta ei ollenkaan ajattele että mäkin saattaisin olla väsynyt. Ja yleensähän en pääse aiempaan nukkumaan kun pitää hoitaa vielä kaikenlaista päivällä tekemättä jäänyttä tärkeää hommaa. Enkä mä kerkee päivisin tehdä paljoa mitään kotitöitä, varsinkin kun on koirakin ulkoilutettavana. Kun mies tulee töistä kotiin, hän uppoutuu iPadiinsa tai johonkin muuhun vastaavaan (vaikka ottaa kyllä poikaa syliinsä). Alkaa vaan ottamaan päähän, että mä olenkin näköjään automaattisesti se, joka huolehtii nyt sitten kaikki(!) kotityöt jne. Oon joululahjatkin miettinyt ja paketoinut, myös miehen vanhemmille/veljelle menevät... Ei kodin nyt mitenkään supersiisti tarvii ollakaan, mutta vois mies nyt vaikka pestä käyttämänsä tuttipullon edes joskus, helpottais hieman mun elämää.