No itse ainakin olen yrittänyt ajatella tulevaisuuteen, pidemmälle. Meillä talosta loppuu huoneet ensinnäkin
Sain nuorena kaksi ensimmäistä lastani ja nyt tämä iltatähti ja vaikka olenkin vasta 30 niin minulla on kolme ihanaa lasta! Haluan heille nyt antaa kaikkeni ja tuntuu ettei sitä aikaa muutenkaan aina ole jokaiselle tasavertaisesti. Tosiaan vielähän minäkin kerkeisin monta tehdä, mutta lapsiluku on tässä. Ennen kuin tää viimeinen syntyi niin aattlin kahden jälkeen et tässä oli tää lapsiluku
Sitten tuli ajatus että vielä yksi ja tähän ajatukseen meni noin 10 vuotta
Mutta kun pakko oli saada puuttuva palanen
Enkä kadu yhtään, meidän pieni prinsessa on vienyt kaikkien sydämen
Nyt onkin puhuttu et olipa ihana kun tää viimeinen oli tyttö, kun edelliset poikia. Nyt saadaan tätä viimeistä hemmotella ja puuhailla hänen kanssaan :) Muistan kyllä kun oli kaks, noin vuosi ikäeroa...aika vilkasta ja raskasta aikaa oli välillä
Lisäksi aattelen, että toivon mukaan meillä on joskus aikaa kahdestaan kun tää viimeinenkin kasvaa, koska olemme suht nuoria vielä silloinkin...saamme matkustella ja olla vaan :) Kunnes ollaan mummo ja pappa
Luulen että se vauvakuume tulee vielä, mutta luotan järkeeni. Toki jos on päättänyt saada suurenperheen niin se on ok, mutta minulle se ei sovi...en jaksis hirveen montaa lasta, tää kolme on ihan maximi :) Miten ihanaa että osaan sen myöntää
Ja onhan meitäkin jo yhteensä 5, eiks se oo jo melkeinpä suurperhe
Kaikkia kunnia niille jotkaa saa suurperheen toimimaan ja jaksavat sen pyörityksen, hyvä te!
PS: Kaveri oli yksi päivä kahden pienen kanssa käymässä, kylläpäs oli ääntä, silloin mietin huh tälläistäkö se oli silloin meilläkin kun pojat olivat pikkuisia
Eli muistikin voi olla lyhyt