Me ollaan ostettu tähän mennessä Ikeasta lipasto, jossa on tilaa vauvan vaatteille ja muille tavaroille ja kylpyamme, koska se oli myös Ikeassa halpa. Lisäksi alettiin kiinnittää meidän pyykkihuoneeseen (meillä on tässä kämpässä sellainen ja se on ihan mahtava juttu) seinälle hyllyjä, koska aiotaan laittaa hoitopöytäpaikka pyykkikoneen päälle. Siitä pääsee helposti pesemään pepun yms. ja vaipat sun muut härpäkkeet ei ole sitten missään keskellä olohuonetta vaan hyvin saa kaikki sotkut piiloon kun tulee vieraita yms. Ei siis osteta erillistä hoitopöytää, koska se ei täällä edes mahtuisi minnekään.
Kavereilta ja perheeltä ollaan saatu jo jotain vauvanvaatteita ja lakanoita+pyyhkeitä. Mutta mitään varsinaisesti vain vauvalle suunnattua en ole vielä itse ostanut. Tuo kylpyamme on ainut sellainen hankinta ja sitäkin voi periaatteessa käyttää muuhunkin.
Rakenneultraan on nyt viikko ja yksi päivä, joten sen jälkeen varmaan aletaan ostelemaan enemmän juttuja. Vaunuja olen katsellut sekä käytettynä, että uutena netistä. Nyt olen melko varma, mitkä haluan. Laitan tästä enemmän tuonne vaunu-ketjuun. Turvakaukalo tosiaan saadaan ja aika paljon vaatteitakin varmaan kun on pieniä vauveleita aika paljon lähipiirissä. Pinnasänky ostetaan varmaan käytettynä, koska niitä saa tosi huokalla ja hyväkuntoisena käytettynäkin. Siinäpä sitten alkaa jo isoimmat jutut olla. Yritän vielä vaatteiden ostelun kanssa odottaa sitä äitiyspakkausta, koska sitten näkee, mitä vielä tarvii.
Mutta sormet on kyllä alkaneet syyhytä vauvaostosten suhteen :)