Vaunut

Edulliset ovat lähtöhinnaltaankin, saatika alennuksessa. Me maksettiin vaunuista ja kaukalosta yhteensä alle 500€ uusina :)

Ei ku me saatiin brion kaukalo telakalla. :) Tuolla lauran lastentarvikkeessa varaston tyhjennys niin melkeen kaikki hyvissä alennuksissa.

Oranssi on vähän vieras väri mulle, mutta yllätyin miten hyvältä se näytti luonnossa. Ei tota tarjousta vaan voinut ohittaa.

Ja nää on Akjax traperit.

Aaaa, ne onkin eri mallia:wideyed:
Oiskohan Torenteja kehitetty ja nimi muutettu Traperiksi. Nuo on periaatteessa precis samat vaunut, rungossa vähän yksityiskohdissa vain eroa. Ja Torent on tosiaan poistunut malli...
Mut silti on varmasti hyvä valinta!:)
Ja lauran lastentarvike on luotettava kauppakumppani!!

Etköhän sä väriinkin totu :) eipähän varmaan tule toisia samanlaisia vastaan! Mä oon ehkä kaksi kertaa nähnyt Akjaxit jollain ja nekin eri värisinä kuin meidän :joyful:
Ihanaa erottua joukosta edukseen!

Joo ja ku noi tuntuu hyviltä tänne meidän maastoon jo säädettävän jousituksenkin vuoksi. :) Mä googlettelin noita torenteja niin aikalailla saman näkösiä oli, oiskohan tää traper torenttien tilalle tullut, kehitelty versio? Mene ja tiedä. :)

Joo ja ei tosiaan noita paljoo näy, kun kaikki tuntuu menevän emmaljungien matkaan, kun on olevinaan ihan huikee ja vähintään jokatoisella on moiset. Mua ei edes emmaljungien ulkonäkö liiemmin mielytä. :) Enkä oo valmis pistää melkee tonnia vaunuihin.

Sehän se on kun emmaljungista tietää että se on laatua, pitkät takuut, hyvä jälleenmyyntiarvo jne. Vähän niinkuin autokaupoilla olis :P onneks kaikille löytyy varmasti se oma vaihtoehto.

Vielä vähemmän maksan käytetyistä saman verran kuin uusista...

Mut kukin maksaa mistä haluaa. ;)

Juu sulle vastasin Momwoc :smug: Sori, jätin laiskuuttani sun nimimerkin alusta pois! Uskon että hyvän hankinnan olette tekemässä jos ne Brion vaunut meinaatte ostaa :)

Mulle vaan tärkeetä että toimii, helpot käyttää ja lapsi mahtuu sinne koppaan vielä talven tullen kaikkien maailman haalareiden ja vällyjen kera :) Tietysti myös se että on vaihtelevaa maastoa ja koiria ulkoilutettavana samalla tarkoittaa hyvää jousitusta, renkaita ja tukevaa rakennetta. Ulkonäkö myös suht tärkeetä :) kyllähän niitä ehkä sitte käyttääkin monta vuotta jos vaikka lisää lapsosia siunaantuu.

Voi kun tekis itekin mieli ostaa uudet vaunut nyt kakkoselle. Vaikka siis vanhatkin palvelis vielä hyvin. Mutta täytyy nyt kattoa jos se seisomalautaidea ei toimikaan, niin sit täytyy ostaa suoraan tuplat :) .

Mä oon niin kateellinen teille, kun ootte jo noin pitkällä vaunuvalinnoissanne ja pähkäilyissänne, jotkut jopa jo ostaneet!!! Mä en tiedä mitään.. Babystylessä kävin seisoskelemassa ja työnsin yksiä Gessleinejä kaksi metriä ja kohta lähdin pois, kun liike meni kiinni :D Ne oli kyllä kiva.. ja kalliit, vaikkakin tarjouksessa :)

No onhan tässä toki vielä aikaa katsella sopivia :) .

Niin on vielä aikaa ja vaunukaupoista saa hyviä vinkkejä asiantuntijoilta. Tee vaikka lista itsellesi mitä ominaisuuksia haluat vaunuiltasi, niin myyjä löytää varmasti sopivat vaunut juuri teidän käyttöönne :smug:

Mä haluisin ihan kauheesti musta valkoset tai kokonaan valkoset vaunut.. niitä näkee tosi harvoin. Meneeköhän ne sit heti likaiseks :/

Meillä beige-valko-vaaleanruskeat. Hiukan oranssiakin on.

Mä tykkään, en usko et ne kovin äkkiä likastuu. Mustia en halunnut, kun miettii miten kuumat ne on kesällä.

Valkoiset ei oo välttämättä hullummat, jos kangas on helposti puhdistettavaa materiaalia.

Mustatkaan ei välttämättä ole kuumat kesällä, jos niihin saa hyvä "tuuletuksen" eikä pidä vaunuja suorassa auringonpaisteessa :)
Esim näissä Akjaxeissa saa perästä kankaan pois, takaa paljastuu verkko (eli saa ns läpivedon kun jättää jalkapeitteen pois ja käyttää hyttysverkkoa). Lisäksi kuomussa on verkolla varustettu tuuletusaukko, joka pysyy napin kans auki. Vaikka musta on valtaväri, niin ei oo sen kuumemmat kuin muutkaan :)

Takaisin