Vaunut

Meille tulee Emmaljungan Edge duo combit:)Enää pitäs päättää runko,kääntyvillä vai kiinteillä eturenkailla :confused:

Mä haaveilen kans niistä... Vaikutti ihan sairaan hyvältä kun kävin niitä lastentarvikeliikkeessä kuolaamassa :D

Mulleko kysymys!? :) Vastaan silti :p Black Symphony kankaalla . Ihastuin välittömästi kun ne näin ja testiajoin. Eka paikka ( just lastetarvikeliike) ossa oon käyny mitään ees katsomassa, mun äitee ja mies ehdottivat muuallekin menemistä ja muitakin katsomassa käymistä mutta....mää vaan heti tiesin et ne ne on oikeet :grin:p

Samasta liikkeestä otetaan sit Britaxin kaukalo autoon ja tingittiin vaunujen mukaan travel system adapter jolla kaukalon saa kiinni vaunujen runkoon...kätsy kaupoilla jne.kun aika isot vaunut muuten :) enää tosiaan runko pitäs päättää,ei hajua kumpi parempi,kääntyvät vai kiinteet eturenkaat:sad001

Juu kyllä oli sullekkin se kysymys :D Mäkin oisin pistäny ne jo sillon heti tilaukseen mutta ei oo viel varaa... Mä haluun ne kiinteet renkaat :)

se oli kiva kuosi myös, samoin ku olisko ollu luxury tweed tms. :grin Mä olisin ne tilannu samantien jos oisin osannu päättää rungosta :rolleyes::joyful:muutaman päivän jos pohtis ja sit kävis tilaamassa...muuten ei kiire mut britaxin kaukalo oli tarjouksessa joka loppuu tän kuun lopussa :confused:Isoja hankintoja,täytyy vaan toivoa ja luottaa siihen et kaikki menee hyvin :rolleyes:

Te jotka pohditte kovan ja pehmeän kopan välillä niin mulle myyjä katselukierroksella valisti, että kova on kesällä syntyville parempi; viileä alkuun ja kyllin iso että vauva mahtuu niihin vielä mukavasti talvella topattuna. Kovat on kuulemma aina tilavampia kuin pehmeet.
Mitään ei vielä oo ostettu, brion happyt tällä hetkellä johdossa.. Mutta mieli on ailahteleva...

Mä kans oon ihastunut noihin Emmaljungan Duo Edgeihin kun ystävällä sellaiset. Meille kyllä tulee ohan kiinteät renkaat kun liikutaan paljon ulkona eri maastoissa. Ainoa mikä mua niissä mietityttää on se et miten jaksaa kantaa vauvan ja kopan joka kerta neljänteen kerrokseen :D meillä ei siis oo hissiä joten se vähän haasteena... Siksi mietin et jos ottais City Crossit kun niihin saa kevyemmän koppavaihtoehdon. Vielä ei kyllä olla päästy koeajamaan vaihtoehtoja, ehtiihän tässä vielä :D

Me käytiin kokeilemassa käytettyjä Brion Happy -yhdistelmävaunuja, ja hitto että tuntu hyviltä! Ja tosi kätevältä vaikutti kaikki kasaukset ja jopa pyörien irrottaminen, jos tarvis saada vielä pienempään tilaan. Väri oli sellainen, jota ei kai enää myydä, tosi kaunis vaaleahko oliivin-/maastonvihreä. Jotenkin raikas mutta kuitenkin tyylikäs, oli miehenkin makuun :happy: Ne me taidetaan nyt ottaa, kun saadaan aika hyvään hintaan, ellei nyt joku äkkiä täällä huutele että tosi huonoja kokemuksia kyseisistä vaunuista?? :grin Joku ainakin jossain täällä forumeillä oli noita vaunuja kehunut.:gen014

Olipas oudosti kirjoitettu tuossa viestissäni tuo "raikas, MUTTA kuitenkin tyylikäs", ihan kun raikas yleisesti ottaen olisi jotenkin yleisesti ottaen mauton/tyylitön?! Piti siis kirjoittaa että raikas JA tyylikäs väri :laughing002

Meillä on juuri sellaiset ja vielä samanvärisinä :) Tosi tyytyväisiä ollaan oltu, vaunut ovat jo palvelleet kaksi pikku neitiä :dummy1:

Heh, ei ollu tarkoitus ostaa ennen kuin ensi kuussa, mutta käytiin katselemassa ja ei voitu ohittaa tarjousta. Liikkeestä, uutena -50% ja vielä nämä mitä olen netissä katsonut, tosin en ollut kuvitellut, et värinä olis oranssi, mut onkin ihan kiva ja menee mielestäni niin tytölle kuin pojallekkin. :)

Liitteet

• 1422028782783.jpg
    1422028782783.jpg
    37.5 KB · Katsottu: 56
Hienot! ;) (lue: samanlaiset kuin meillä :D mut eri väriset)
Voin kertoa, että ostitte hyvät vaunut. :)

Otitteko kaukalon samaa merkkiä? Senhän saa vaunuihin kiinni. Ja samoilla väreillä;)

Takaisin