Vaunut ja muita hankintoja

Annin_eka, vaikuttaa kyllä hyviltä myös nuo Bravadonin imetysliivit! Pitää kyllä melkeen tilata sellaset sit jos nuo Carriwellin ei istu mulle.
 
Täällä kun ovat monet puhuneet Stokken Tripp Trapp- syöttötuolista, niin vinkkinä uudesta tuolista haaveileville että Verkkokauppa.com myy niitä tulevana lauantaina 99,90€
 
Regan, kiitos vinkistä! Onpa kerrankin suht inhimillinen hinta Tripp Trappista. On kyllä mun unelmasyöttötuoli! Eli pitää heti mennä tutkimaan valikoima ja panna tilaukseen la! :)
 
Mä kävin kapphalista ostamassa imetysliivit tänään.Ne oli koon mukaan tosin mä en ottanut paidan koon mukaan vaan paljon isommat.Oli sellaiset ohuet missä irroitettava toppaus.Ja vaikutti ainakin sellaisilta et on varaa rintojen kasvaa.Kivan tuntuiset päällä myös.Myytiin kahdet liivit samassa(mustat ja valkoiset)hinta 29,9€.Ainakin nyt tykkäsin Kovasti.Toivottavasti toimii myös tosi käytössä :)
 
Regan ja muut Tripp Trapp -mutsit, jee, mä sain meille tilattua Verkkokaupan alesta kyseisen tuolin alehintaan. Äkkiä ne kyllä meni, mutta oltiin miehen kanssa kytingillä heti ysiltä. Tarttuiko kukaan muu täällä tarjoukseen? Siinä on kyllä kaunis, aikaa kestävä muotoilu. Ystävä hommasi just saman syöttiksen puolivuotiaalleen, ja ovat tykänneet tosi paljon. :)

Nessu 33+2
 
Sopiiko ne kapphallin imetysliivit isorintaiselle? Ajattelin lähinnä sitä että tukeeko ne tarpeeksi. Mä en vielä oikein ole uskaltanut ostaa ns. Isompaa kokoa kun mun rinnoissa ei ole minkään sortin kasvua tapahtunut.. Jos sitten kun maito nousee.. Ajattelin siksi aikaa hankkia jotkut halpikset käyttöön..
 
Tripp Trap on kyllä hyvä ja tukeva tuoli. Plussaa se, että se on pitkäikäinen... Jos se vaan kestää. On laatu laskenut sen jälkeen kun valmistus siirtyi Norjasta jonnekin halpatuontimaahan. Ja varsinkin maalatuissa on ollut paljon ongelmaa, että maali halkeilee ja ne tasot on kieroja eli tuoli keikkuu. Lakatut on parempia.

Mä olin ennen vannoutunut tripptrap fani, mutta nyt oon ihan yli-ihastunut Hokus Pokus tuoliin! Meillä on siitä käytettynä ostettu vanerinen versio, nykyään ovat muovisia. Jouduttiin tälle nuorimmalle ostaa kun se kiipesi tripptrapista ruokapöydälle jo reilu 5 kk ikäisenä :P Vaikka oikein säädettynä kyseisestä tuolista ei pitäisi päästä pois... No eipä! Mut Hokus Pokuksessa pehmusteella varustettuna istui kuin nakki. Nyt 1,5 veenä on vasta tripp trap käytössä.
 
Mä kävin tänään sovittelemassa kappahlissa imetysliivejä. Kokeilin sekä s- että m-kokoa, mut en osannut päättää kummat olisi paremmat. Ehkä m koska oletettavasti rinnat kuitenkin kasvaa kun maito nousee, eiks niin? Tähän mennessä ei ole vielä kovin suurta muutosta rintojen koossa eli vanhat liivit vielä menee, toki ympäryshakasia olen joutunut jo löysäämään.
 
Olisiko kenelläkään näkemystä rintapumpuista? Vaihtoehtoina olisivat Avent tai Medela. Avent on pari kymppiä halvempi ja meillä oli sellainen viimeksi ja oli ihan ok. Medela on kai yleisempi sairaaloissa ainakin myyjän mukaan. Muistan sitä itsekin siellä käyttäneeni. Onkohan niissä jotain merkittävää eroa? Yhteistä niille on ainakin liian korkea hinta...
 
Mulla oli Avent, ja olin tyytyväinen. Tuolla se odottelee kaapissa, pääsee käyttöön taas jossain vaiheessa.
 
Tripp Trap on kyllä hyvä ja tukeva tuoli. Plussaa se, että se on pitkäikäinen... Jos se vaan kestää. On laatu laskenut sen jälkeen kun valmistus siirtyi Norjasta jonnekin halpatuontimaahan. Ja varsinkin maalatuissa on ollut paljon ongelmaa, että maali halkeilee ja ne tasot on kieroja eli tuoli keikkuu. Lakatut on parempia.

Mä olin ennen vannoutunut tripptrap fani, mutta nyt oon ihan yli-ihastunut Hokus Pokus tuoliin! Meillä on siitä käytettynä ostettu vanerinen versio, nykyään ovat muovisia. Jouduttiin tälle nuorimmalle ostaa kun se kiipesi tripptrapista ruokapöydälle jo reilu 5 kk ikäisenä :P Vaikka oikein säädettynä kyseisestä tuolista ei pitäisi päästä pois... No eipä! Mut Hokus Pokuksessa pehmusteella varustettuna istui kuin nakki. Nyt 1,5 veenä on vasta tripp trap käytössä.
En oo ikinä kuullutkaan Hokus Pokuksesta, pitääkin tutustua :)
 
Olikos täällä kukaan ostanut tai ostamassa Teutonia Be You! Elitejä? Tai onko jollain kokemuksia ko. vaunuista tai kuullut kokemuksia vaunuista? Olemme tähän asti ajatelleet ostaa Super Vikingit ja menimme tänään niitä varaamaan, mutta myyjä alkoikin myydä meille Teutonioita kertoen niiden hyötyjä versus Emmaljungan SV. Nyt pohdimme kovasti Teutonioita, koska hintakin on sama tällä hetkellä ostaessa. :)
 
Turvakaukalo autoon hommattu.... Vaunut, sitteri jne. Uusin hankinta tänään oli imetysliivit. Löysin kirpparilta jotkin Marlies Dekkers -imetysliivit, jotka ostin pois koska niissä ei oo tavan olkaimet vaan semmoset viritykset lisäks. Eivät putoo olkapäiltä koko ajan... ainoa vaan että mistähän noita sais lisää :pompus:
 
Jee, mäkin sain aikaiseksi viimein hakea henkkamaukasta parit imetysliivit, muutaman imetystopin ja -t-paidan. Huh, mitä ähkettä sovittaminen oli. Mulla meni varmaan toista tuntia sovituskopissa, kun taistelin hiki päässä kokeiltavien vaatekappaleiden kanssa. Mutta löytyihän sentään lopulta sellaiset, mitkä tuntu mukavalta! Mahtavaa, että tää rästiasia on nyt hoidettu.

Sitten jos sais aikaiseks tänään pakata sairaalakassin vielä... :)

Nessu 34+0
 
Takaisin
Top