Onko kellään henkilöhohtaista kokeusta jo käytössä olleena noista emmaljungista pidemmän päälle? Hyvät vaunuthan ne ovat ihan varmasti, mutta makuasioitakin varmaan löytyy! Lähinnä se että onko kukaan havainnut ostoksensa jälkeen mitään huonoa? Itse erehdyin menemään emmaljungan jälleenmyyjän liikkeeeseen ja eihän ne muuta vaunut sitten enää näyttäneet miltään,kun itselläkin on päähänpinttymä että vaaleat vaunut tahtoo hän! Ja huomasipa että eihän niitä vaaleita vaunuja kovinkaan monella merkillä ole... Itse olen vähän kahden vaiheilla että ostaako keinonahat vaiko kangas? Mutta myyjä kerto että keinonahka voi pakkasella haljeta jos esim. kuomua pitää kasassa. Kun keinonahkaa ei voi tosiaan käsitellä niinkuin aitoa nahkaa. Sit mä mietin että onkohan se kärriosa kesähelteillä kovinkin kuuma lapsen istua? Ainakin oma perssuus hikoo keinonahkaisella autonjakkaralla. Ajattelin siis että ehkä oma valintani olisi Edge duo combi ja värinä capri creme, jommalla kummalla classic rungolla. Jos keinonahkaan päädyn niin nougat leatherette. Mutta capri cremessä se ratas osa ei olisi ihan valkoinen ja ehkä säästyisi paremmin käytössä puhtaana.. Tosin keinonahka on kyllä tosi helppo pyyhkiä kostealla rätillä lika pois! Kun taas kangas imee sen lian.
APUA! nyt varmaan pitäs oikeasti alkaa miettiä millaiset ja mistä... haluais vielä käydä katsomassakin ennen valintaa ja se tietää shoppailureissua johonkin lähikaupunkiin (100km suuntaansa...)
Mekin jouduttiin ajelemaan melkein 100km lähimpään vaunukauppaan. Käytiin sitten viime perjantaina tilaamassa vaunut ja tänään tulikin soitti että vaunut ovat saapuneet! Ei malttaisi millään odottaa että pääsee niitä hypistelemään!! :) Tosiaan ne emmaljungat tuli sitten tilattua. Kyllä nyt tyttöjen kelpaa vaunuilla kunhan rinsessa syntyy
ALotta kannattaa juu ehdottomasti päästä kokeilemaan ennen ostoa, miellä muuttui mieli täysin aiotuista kun päästiin vaunukauppaan rullailemaan ja kokeilemaan kaikki säätöjä. Itse ostettiin Britaxin Affinityt, olivat kaikin puolin mieleiset ja sopivat meille. Saas nähdä miten sitten käytännössä...