Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Piti mennä kattelee ja kiertelee vaunukauppoja, mutta kun oikeesti on aika pieni budjetti, niin joko jotkut tunnetummat merkkiset olisi ostanut käytettynä tai sitten netistä uutena jonkun niistä edullisista seteistä. Noh, netti sitten koko ilta tutkailtiin, niin todettiin, että yllä mainitussa on kaikki se mitä tarvitaan ja pistetään vaan tilaukseen ni ei tarvii joka päivä syynätä toria tai huuto.netiä :) Toivotaan, että olisi kaikin puolin toimivat eikä tulisi mitään ongelmia, blogeista ja muualta netistä löytyy niistä kyllä kehuja vaunuista, itse firmasta sitten vähän huonoakin palautetta.Heippa!Angeliqa80, mä kans katselin noita "halpisvaunuja" mut mietin että jos ne on sitten kuitenkin ihan lelut... Silmää kyllä miellyttävät mut toisaalta haluaisin hiplata ennen ostoa. Miltä vaikuttavat tukevuuden ja materiaalien puolesta? Vaikuttaako renkaat hyviltä talvea ajatellen?

Kiitos Angeliqa!
Mä otan ilmakumirenkaat mielelläni, edellisissä kärryissä oli ilmakennot ja ne keräs talvella sellasen 5cm lumikerroksen koko renkaan ympärille >.<
Materiaalista varmaan näkis kyllä heti jos se olis jotain ihan kamalaa, oudo hajuista tai tuntuista tms. En mäkään niistä sen enempää tiedä :D

Mut se tietenkin vaihtelee paljon paikkojen mukaan, täälläpäin ei toimi.