Vaunujen vertailua

Meill o ihan mustat vaunut. No käytettynä nii silloin ei oikein väriä voi valita mutta itte tykätään mustista :) esikoisen vaunutki oli mustat vaikka värivaihtoehtoja oli erittäin paljon :)
 
Harmaatahan saa kivasti piristettyä vaikka värikkäällä vaunuverholla tai muilla härpäkkeillä. :) Meilläkin on mustat vaunut, muutama eri värivaihtoehto olis ollut mut mäkin tykkään mustasta.. :p
 
Meille tuli noi brion smilet ihan mustina. Ei täyttä varmuutta kumpi tulossa niin haluttiin täysin neutraalit :p nyt ne on ollut kuukauden jo häkkivarastossa pahvilaatikossa. Kohta voisi kootakin kasaan :happy:
 
Mustat on kyl aina tyylikkäät ja helppo väri. Jotenki vaan masentavaa, kun värejä käytetään niin vähän ja nyt itsekin jatkan samaa :) Voispa kaikkiin rattaisiin ostella erivärisiä lisäkuomuja yms. Yritin etsiä linkkejä vaunujen tuunaukseen, mut en löytäny, onko teillä vinkkejä?
 
Meillä hankittiin baby jogger city select-sisarusrattaat punaisena ebaysta tarjoushintaan, värillä ei sinänsä väliä kun tykkään tuunailla :)
 
Tytsy, voithan hankkia värikkään vaunuverhon, kuvioidun sadesuojan, kirkkaanvärisen hoitolaukun, jonkun hauskan lelun vaunuihin jne. Meilläkin harmaa vaunukoppa, ja aion hankkia ainakin sellaisen suojaverhon jossa on jonkinlaista kuviota ja kirkkaampia värejä. Harmaa ja musta on siitä käteviä, että niiden kans käy niin monet värit ettei tule harmoniaongelmaa. :)
 
Terkku, just tota väriharmoniaa mä siellä kaupassa meitin :D mut sit se kuomu on kuitenkin se mitä eniten kattelee ja minkä muut näkee. Voi mitä first world problems! Pienestä sitä viittiiki ressata. Mies ihan kyllästyny mun jahkaamiseen :)
 
Itsellä väriharmoniat kenties hakusessa kun anoppi totesi että toinen miniä panostaa tyyliin ja minä hauskuuteen :)
 
Meillä vaunukoppa vihertävä (khaki/hiekka mikälie) ja ratasosa maastokuosi&harmaa. Musta tai harmaa kyl tosiaan siinä mielessä näppärä väri, että pystyy kaikkien värien kans yhdistelemään :)
 
Meillä on Tutekin Turranit mustalla eco-nahalla. Ja no syynä ehkä se että meillä on miehen kanssa ollut vähän niin kuin aina meininki että eihän värillä väliä kunhan se on mustaa. Toki joo mietittiin hetki että kuinkahan on kuumat kesällä mutta ovat ilmastoidulla pohjalla niin tuskin ovat sen kuumemmat kun vaaleat ilman ilmankiertoa. =) Ja sit lähinnä sukupuolineutraali väri siitä syystä että käyvät sitten tarpeen tullen tytöllekkin jos sellainen joskus siunaantuu. =)
 
Meillä on emmaljungan Paris värinä eli tummansiniset missä valkoinen raita ja kantokahvat. Siksi tämä väri, kun mies sai tehdä päätöksen. :) Itse pohdin myös sinisen ja harmaan välillä :) Mutta en osannut päättää eikä päätöstä olisi vieläkään tehty, jos minä miettisin! Siniset sopii mun mielestä tytölle ja pojalle.
 
Vaunut tuli :Heartred olipahan iso paketti oli noi smilet + turvakaukalo + jalusta kerralla :) asiamiesposti ihan pulassa. Kyl toi harmaa on ihan hyvä, pitää yrittää tuunata. Huonosti löydän googlella tuunausohjeita, et saa laittaa vinkkejä...

Tahtoo jo kärrytteleen!

Hansu, oliko sun vaunuis sen tavaratelineen vetoketju pidempi ku se mihin se laitetaan vaunuis kiinni? Meillä eroo pari senttiä, en tie pitäiskö reklamoida?
 
Tytsy meillä se tavarateline oli jo valmiiksi kiinni, kun otti paketista. Nyt, kun kotiin päästessä tarkistin vielä asian niin näyttäis olevan saman mittainen kuin vaunuissa oleva. Voihan siitä reklamoida, jos itseä häiritsee se. Ei nuo vaunut kuitenkaan mikään pikkuostos ole.
 
Hyvä tietää. Mietin et kun se ei oo samankokoinen se vetskari, niin kun siellä kuitenki pitää painavia tavaroita niin menee sit rikki helpommin. Pitää reklamoida :/

Ja jännä et voi olla paketti erilainen. Meidän piti itse kiinnittää :O
 
Niin kannattaa reklamoida nyt heti. Vähän huono alkaa sit myöhemmin, jos tulee jotain ongelmia sen kans. Mistä ostitte ne? Meillä on babystylestä haettu. Luulis, että joka tapauksessa olisi samanlaiset paketit.
 
Loistavat vaunut, mahtuu hienosti meidän minihissiin :Heartred voin suositella nyt jo kaikille, jotka etsii pieniä suuria vaunuja :)
 
Facebookin lastenvaunuhullut -ryhmässä tuunaillaan rattaita ja muuten hullutellaan, mietitään plussia ja miinuksia.. Suosittelen :)

Meillä on aina ollut punaiset rattaat, jos ei esikoisen ekoja vaunuja lasketa. Ne oli ruskeat. Ja meillä on ollut paljon rattaita, hiukka hullu kun olen. :D Nyt tuli turkoosit yhdistelmät, mutta todennäköisesti ostan vaunuajan jälkeen jotkut muut rattaiksi ja ehkä punaisena xD
 
Aijaa, ei mua kyllä kukaan ole suositellut. Oon kyllä sinne kuulunut pidemmän aikaa jo. Harmi jos tuommoista on. :|
 
Takaisin
Top