Mä ostin tuon kassin, mutta se olikin niin iso, että varmasti keksin jonkin pienemmän ratkaisun lyhyempiä parin tunnin reissuja varten. Tuo toimii siis hyvin reissukassina :) tai tokihan sitä voi vaunuissakin pitää puolityhjänä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nonnih, eipä tarvi enää pähkäillä.. Käytiin Haaparannalla "kattelemassa" vaunuja ja tilaukseen lähti Emmaljunga edget tummanharmaalla denim-kankaalla ja classic-rungolla :)
Lähtipä mukaan myös Brio Primo -kaukalo + telakka. Britax on kuulemma ostanut Brion ja tuotemerkki häviää pikkuhiljaa kokonaan näistä vauvatarvikkeista.
Alunperin oli tarkoitus käydä ostamassa vaan Doomoon imetystyyny ja rintapumppu, kuinkas sitten kävikään; )
Oliko haaparannalla paljon halvemmat kuin Suomessa? :) itsekin olen miettinyt käydä siellä, mutta hintaeroista en ollut varma
Ainakin Haaparannan myymälässä siinä Ikean vieressä on. Esillä oli vieläpä hyvin eri malleja ja värejä. Vielä joitakin vuosia sitten ei ollut, vaan Emmaljungia myytiin keskustassa Jala-nimisessä lastentarvikeliikkeessä.Minä katsoin Barnens land -liikkeen sivuilta, että niillä ei olis myynnissä Emmaljungaa ollenkaan? :O
Tarjous taisi olla voimassa vain maaliskuun loppuun, eli kiireeksi pistääOkei. Hassua, että nettisivuilta niitä ei löydy ollenkaan... Onkohan ne tarjouksessa kuin kauan? Jos itsekin kävis mutkan siellä. :)