Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon iskenyt silmäni samoihin! Meillä myös kriteerinä ahtaat säilytystilat ja ahdas hissi. Pitää olla kevyet ja kapeat että kulkevat ruuhkametrossa ja bussissa helposti.Oon miettiny Brion Smileja, mutta ei vielä olla kierrelty missään liikkeissä kokeilemassa. Ostetaan todennäkösesti kaverilta Brion turvakaukalo käytettynä, niin sen sais kätevästi niihin Brion vaunuihin kiinni. Liikutaan aika paljon autolla, joten pitää olla näppärästi autoon mahtuvat, myöskin eteinen on tosi kapea, joten pitää olla kapeet että mahtuu sisään. Lisäks pitäis olla hyvät kulkea koiran kanssa ulkoillessa.
Mä oon ekasta googletuksesta lähtien ollut rakastunut Gesslein F6 -malliin, ja se on meille nyt matkalla :)Uusi ihastukseni on gessleinit :D
Babystylestä löytyy - meillekin saa tulla kahville ja vaunuja räplään, jos Tampereen keskustassa pyörii :)Mulla kanssa Gesslein f6 tällä hetkellä suosikki. Millonhan niitä pääsis hypistelee
Babystylestä löytyy - meillekin saa tulla kahville ja vaunuja räplään, jos Tampereen keskustassa pyörii :)