Vaunu pohdintoja

Mulla on noi brion smilet ja myyjä opasti, että autokoppa lukittuu juurikin noin kuvan mukaisella tavalla:) eli painaa sen kantokahvan taakse ja koppa lukittuu muutenhan sen saa vain nostamalla siitä pois. Silloin ei kyllä heilu eikä liiku, ainakaan mulla!
 
Sama täällä, tosin meillä Brion Smilet joihin ei adapteria tarvita. Ihmeteltiin myös aluksi sitä heilumista, kunnes tajuttiin että lukittuu kun kantokahvan kääntää taakse lukkoasentoon, eli tarvii painaa niistä "vivuista" että saa taas nostettua yläasentoon ja pois.
 
Hei iso kiitos kaikille! Nyt testailtiin uudestaan niin vika oli juuri siinä että ei oltu painettu sitä kantokahvaa alas asti kun oli niin jäykkä ettei oltu tajuttu painaa vähän väkisin sinne loppuun asti, mutta nyt ei enää heilu kun painettiin kunnolla se pohjaan asti. Kiitos :)
 
Hyvä homma :) toivottavasti käytössä vähän löystyy koska ite en ainakaan saanu koppaa irti siitä enää niin ei ois kiva olla vauvan kanssa kaupungilla jossei sitä irti saa :D
 
Ohoh, Norsuu! Olisikohan meillä löystynyt käytössä...? Voi olla. Aluksi taisin vähän kirota kun piti molemmilla käsillä painaa niitä namiskoja aika kovaa, mutta myöhemmin en kokenut mitään haittaa. Luulin että olin vaan tottunut niihin.
 
Pitää testailla muutaman kerran jos löytyis, nyt vasta toista kertaa kokeiltiin..
 
Joo on se meilläkin tosi jäykkä että saa kyllä ihan kaikin voimin sitä laittaa paikoilleen ja myös voimalla irrottaa :D mutta tosiaan täälläkin nyt vasta kokeiltu ekoja kertoja niin toivottavasti löystyy sitten käytössä
 
Takaisin
Top