Vaunu pohdintoja

Leenuskainen

Jostain jotain jo tietävä
Onko kukaan miettinyt jo vaunujen ostamista?
Itse olen ihastellut Bugaboo vaunuja mutta onkohan ne trendijuttu.. Toisaalta haluaisin kevyet kääntyvillä etupyörillä mutta mietin talvea ja sen tuomia haasteita kulkemiseen. Haluan myös että vaunuista saa rattaat pidempää käyttöikää ajatellen, onko tämä mahdollisuus kaikissa vai vain harvoissa?
 
Meillä ollaan pohdiskeltu Bugaboon ja Stokken välillä joten katsoo nyt mihin päädytään,
 
Me aika varmasti hankitaan uudet emmaljunga edge duot. Uusi värikin on jo tiedossa ja se on 2016 mallistoa. :)
 
Leenuskainen, jos haluat vaunuista myöhempää käyttöä varten rattaat, niin osta yhdistelmävaunut missä tulee ratasosa mukaan :)
 
Osassa vaunuista ne kopat näyttää myös niin pieniltä/lyhkäisiltä että mietityttää sekin kuinka kauan vauva mahtuu siellä olemaan..
 
Jos joku tietää sellasia kevyitä vaunuja , jotka kulkee kivasti asfaltilla, soralla, hiekalla ja lumella niin saa vinkata ! Hiekkateitä enimmäkseen varmaan tullaan kävelemään vaunujen kanssa kun koiraa varmaan samalla täytyy kävelyttää :) itse en tiedä vaunuista oikeen mitään , ensikertalainen kun olen :D
 
Samalla linjalla että koiran kanssa lenkkeillään joka päivä, ei mitään juoksulenkkejä tehdä mutta maasto saattaa vaihdella.
 
Onko kellään kokemusta Baby-Merc merkkisistä vaunuista? on aika edulliset ja värivaihtoehtoja olis niin laidasta laitaan. :)
 
Itse olen brion happy yhdistelmävaunuja katsellut, haluan vaunut joilla hyvä lenkkeillä. Ja niihin sais adapterilla kaukalon kiinni kun olen jo brion turvakaukalon ostanut :)
 
Butzeri,kaveri tilasi juuri kyseisen merkin vaunut. Ne saapuu hänelle parin viikon päästä nii pitää kysyä mitä tykkää :)
 
Ninni22, kiitos paljon! Jos vaikka tänne laitat viestiä tai sitten yksäriä :) Noissa tulis nimittäin mukana se turvakaukalo nii houkuttelis tilata noi:grin
 
Ompas toi Baby-Merc edullinen! :eek: Heti alan miettiä noin edullisissa hinnoissa että voiko se millään olla laadukas..
 
Tukkeudun nyt tänne keskusteluun mukaan, vaikka meillä on jo vaunut hankittuna.. Emmaljungan Duo mondialit siis meillä. Aika kookkaat rattaat ovat ja oon miettinyt että kun kuitenkin mökkeillään yms. niin sitten myöhemmin hankkisin jotkut näppärät kokoontaittuvat matkarattaat kakkosvaunuiksi, että mahtuis autoon muutakin kuin pelkät vaunut.. :D Ensimmäistä kun tässä odotellaan, niin osaako joku sanoa minkä ikäisenä suurin piirtein lapsi voi jo istua sellaisissa ratasmallisissa eikä enää vaunukopassa? :)
 
Nane, vissii ihan puoli vuotiaasta eteenpäin. :) eli siis sitten kun lapsi istuu ilman tukea. Näin oon jostain lukenu.
 
Nane, jos selkäosa vaan taittuu rattaissa makuuasentoon menee jo vastasyntyneestä alkaen. :)
 
Ahaa, kiitos tiedosta! :) Kharou, osaatko sanoa onko noita matkarattaitakin sellasia joissa selkäosan saa käännettyä makuuasentoon? :eek:
 
Onko ne sit kovin mukavia pikkuvauvan maata rattaissa mistä on selkäosa taitettu alas? Vaunukopassa kuitenki on patja.
 
Siis tietty jos kantokopan laittaa nii se on vissii pehmeä? :)
 
Takaisin
Top