Vaunu pohdintoja

Äähhh.
Meillä mitä suurimmalla todennäköisyydellä päädytään brion smileihin.
(Toinen vaihtoehto on jotkut hyvät britaxit.)

Huuto.netiä ja toria oon seuraillut, samoten facebookia.

Tuleeko kellään mitään muuta mieleen, mistä vois katsastella käytettyjä smileja.... :)
 
Meillä on Brion Happyt kääntyvillä etupyörillä. Saatiin kaverilta ilmaiseksi. Vaikuttavat näppäriltä :)
 
En oo nähny tommosta runkoa ennen! :) luulin, että happyihin on vaan ne isot pyörät
 
Onko kellään kokemusta britaxin b agile 4 -vaunuista.....?
TAI britaxeista muutenkin...? Mitkä on ko. Merkin (tai mallin) plussat ja miinukset? :)
Meillä on nuo matkarattaina. Soviteltiin useammat ja päädyttiin noihin, koska liikkuvat tooosi ketterästi esim. kaupoissa, ovat kevyet, taittuvat tosi pieneen tilaan ja tuntuvat silti tukevilta :) Hinta-laatu-suhde on erinomainen! Noilla vedettiin myös viikon Kanarian reissu kävelyretkineen.
 
Olisko Happyissa nuo kääntyvät pyörät pienet ja kääntymättömät isot? En ole ihan varma, mutta jossain mallissa meni renkaat niin.
 
Kyllä mäki näin joissain Happyissa kääntyvät ku on tori.fiä selaillu. Ja musta ne kääntyvät on just sillee pienet ja isot ei sit käänny.
 
Hei onko tietoa saako noihin Brio Go:hin nii pehmeen kantokassin tohon istuin osaan ku jostain kuullu ettei sitä istuin osaa saa ehkä täysin vaakatasoon? Kun kaikissa demovideoissa näytetään vaan kuinka runkoon kiinnitetään vaan koppa. Smilessä taas näytetään miten kantokassi sujahtaa istuinosan sisään kätevästi.
 
Toi Go näyttää siltä, ettei siihen saa pehmeää kantokoppaa, kun selkänoja nää niin ylös ja tukikaari näyttää kiinteältä. Näin siis vaikuttaisi olevan.
 
Täällä myös laitettu rattaat tilaukseen. Jäi ihan viime tippaan, kun ei ollut helppo valinta. Brion Happyt meillekin sitten tulee!
 
Hei! Onko täällä kenelläkään noita brio happy vaunuja? Ostin itse happyt ja brio primo turvakaukalon. Jotta kaukalon sai sopimaan vaunuihin piti ostaa adapteri, joka sopi vaunuihin hyvin mutta kaukalo heiluu kiinnittäessä adapteriin. Lukkiutuu kyllä kiinni mutta heiluu hieman paikallaan ollessa. Itsestä tuntuu että eihän sen kuuluisi heilua ollenkaan koska ei nyt tunnu jämäkältä mutta liikkeessä vakuuteltiin että sopivat yhteen (vaunut, adapteri ja kaukalo). Onko kellään kokemusta näistä? Eli onko normaalia jos se vähän heiluu se kaukalo?
 
Mulla on sama setti enkä kyllä muista että olis heilunu, nyt en kerkee testaamaan mutta voin myöhemmin koittaa muistaa :)
 
Ois kyllä huippu jos viitsit testata ☺️ Tuntuu tosiaan oudolta että se heiluu, mutta kun kokemusta ei ole ja kaupassa normaaliksi väitettiin niin vaikea itse päätellä uskaltaako sitä käyttää..
 
Unohdin eilen testata! Mutta nyt testasin, ei heilu kun kääntää sen kantokahvan alas niin "lukkiutuu" aika lujaa sai painaa että meni kohilleen.
2202f7902df6f8ee4f5d06994e6d948c
 
Mulla on toi smile combo noista nyt ja siinä kyl myyjä näytti et vähän heiluu mut niin ne mukamas aina :eek:
 
Takaisin
Top