Vaunu-gallup

Me hankittiin Brion Happy-yhdistelmät. Ollaan molemmat pitkiä ja niissä on semmonen säädettävä se työntöaisako se on:). Lisäksi isot ilmatäytteiset renkaat jotta täällä maalla pääsee liikkumaan. Yllättävän monissa oli edessä hirveen pienet renkaat ja niillä joutuis täällä varmaan ongelmiin.
 
Onko kellään kokemusta Gracon Evo-mallin vaunuista? Katoin et noita Evojaki on eri malleja kylläkin.. Mutta sain sukulaiselta melkeen uudet nii halvalla, et ostin ne sen enempää miettimättä :D nyt sit mietin noita kääntyviä etupyöriä millasethan mahtaa olla talvella lumessa ja loskassa. Saahan ne lukittua, mutta kuitenki.. Eikös nyt oo jo ihan aiheellista murehtia talvesta :happy8
 
Jes jes jes! Nyt on vaunut varattu!! :) olisin halunnu herkut heti kotiin mukaan hiplattavaks mut jätettiin kuitenki kauppaan säilytykseen kun se oli mahdollista nii ei oo suotta tiellä. Viel on kumminki järkkäilyä tekemättä vauvaa varten nii helpompi kun ei oo ylimääräistä tavaraa kotona.

Vaunut on Emmaljungan Super Vikingit khakin värisenä ja ilmakumipyörillä. Yhdistelmät siis ja niihin saa sisaristuimen jos aikanaan tulee semmonen tarve. Pitäis päästä samantien kruisaileen!!
8f7cd7eb31611ef83c7adf26a44ecc53
 
Mekin ostettiin Super Vikingit, mutta kopaksi lilanvärinen vähän eri mallia. Ruotsissa kuulemma käyttävät tuplinakin muita koppia, vaikka ei olekaan suositus. Kauppaan jäi meidänkin tilaus, ja myyjä sanoi että jos ehtii tulla uudempi 2016 malli rungosta (kun se kai tulee syyskuussa) niin saadaan sellainen :) Normivikingejäkin testattiin, mutta näytti aika koomiselta mun 194-senttisen miehen työntää niitä :)
 
Meille sanoi myyjä epävirallisesti että Super Vikingin runkoon sopii City-koppa, myös sisaristuimen kanssa mut silloin istuimen kolmesta kaltevuusasennosta mahdollisia vaan kaks. Hetken aikaa harkittiin sitä toista koppaa kun siinä oli hyviä ominaisuuksia mut haluttiin kuitenkin kokonaisuus samaa sarjaa.
 
Jess ymmärrän! Meillä mies ei liiemmin välittänyt normiväreistä...ja saa kyllä itse kantaa koppaa jos tarvitsee, koska se ei ole niin kätevä nostettava. Tosin lattialla keinuu kivasti!
 
Joo sen keinumisen takia just mietittiin, se näytti kivalta! Ja olis kai ollu vikingin koppaa isompi. Meidän pitkäsäärigeenit huomioon ottaen sekään ei olis ollu huono ominaisuus.
 
minkä hinnan maksoitte noista supervikingeistä? Oon himoinnut sellaisia harmaita
 
Hetkinen, hinnan selviäminen itsellekin vaatii pientä laskutoimitusta... Me neuvoteltiin Super Vikingeistä ja hoitopöydstä liikkeessä kimppahinta 900. Molemmat oli viime viikon vielä tarjouksessa. Viikkaripakettiin meillä siis kuuluu runko ja kankaiset koppa ja istuin = 857 (norm. 957). Hoitopöytä 79 (norm. 99). Eli yhteensä 936 (norm. 1056). Siitä myyjä vielä tiputti pyöreään 900:ään mieheni tinkaustaitojen ansiosta. Eli öö... sori päässälasku ei oo mun vahvuus ja näköjään kaikesta jäsentelystä huolimatta en osaa laskee loppualennuksen osuutta erikseen vaunuille... :D Viikkarit samalla kokoelmalla siis taitaa olla normihintaisina missä vaan myynnissä hintaan 957, me saatiin loppujen lopuks alea 100-136, riippuu miten haluaa sen jaotella. Eli maksettiin (tuleva ukki maksoi) 821-857.
 
Super Vikingeista vielä sen verran, että uusia värejä on tulossa ja vanhoja poistumassa. En tiedä tarkkaa malliston uusiutumisaikaa mut ymmärsin et ehkä vielä syksyn aikana. Musta, valkoinen nahka ja navy jää. Harmaa ja khaki poistuu, ja nopeen uuden esitteen vilauksen perusteella tilalle tulee ainakin musta nahka ja tummempi, rouheempi beige. Poistuvien värien kohdalla myyjä huomautti meille ettei sisaristuinta saa myöhemmin samanvärisenä. Ei pidetty tätä ongelmana koska voihan ne ens vuodeks jäävät väritkin kaikota siihen mennessä kun(jos) toiselle ratasistuimelle tulis tarvetta. Ja ihan hyvin istuimet voi olla erivärisetkin, myyjän ehdotus oli että vaihtaa istuimissa kuomuja keskenään niin tulee kiva tasapaino. Käytettynähän voi myös etsiä samanvärisen jos haluaa. Uskallettiin siis valita khakit poistosta huolimatta, kun ne kerran oli omiin silmiin kivoimmat! Huom, uudet värit tulee olemaan myös vanhoja kalliimpia...
 
Mulla olis toiveissa harmaat vaunut? Onko joku bongannut niitä alella? Lounge grey olis passeli väri
 
Se niistä harmaista vaunuhaaveista.... Nyt on mustat hyökkäysvaunut mutta eipä niissä ainakaan toivottavasti näy likatahrat niin helposti
 
Mihin malliin päädyitte? Mustahan on klassisen tyylikäs! Ja helppo myydä aikanaan eteenpäin. Mut pääasia et ite ootte tyytyväisiä.
 
Tot just ihmetellyt kun Torista aikanaan vaunuja katseltiin, että miksi ostaa jotain ihme värejä kun kuka niitä ostaa vaikka omaa silmää miellyttää. Kyllä itse etsin ainakin just jotain mustia/harmaita. Joggerin vaunukoppa löydettiin sitten turkoosi/mustana mikä just ihana.
 
Saatiin viime viikolla vuoden vanha ja vuoden siis käytössä ollut maxi cosin turvakaukalo telakoineen. Turvakaukalo on pääväriltään matta musta, mut se istuinosa on leopardikuvioinen musta ja kuviothan siis on tietenkin kiiltävät, aika ggrauh! :p
 
Me aiotaan hankkia myös Maxi-Cosi Pebble, koska saatiin Emmaljungiin sopiva Maxi-Cosin kaukaloadapteri ja autoon telakka siskolta lainaan. Juuri Pebble-malli ollut heilläkin käytössä joten päädyttiin siihen käyttökokemusten perusteella. Vielä ei olla ostettu kuitenkaan, jos vaikka joku tarjous vielä pompsahtais ilmoille...
 
Tää meen vaunu on duo edge sport rungolla. Toivotaan että pärjätään, toki oon nähnyt jo viikon unta että mulla ei oo vaunuja. Lykkään perillistä maitokärryissä ja tallin lantakärryissä :wink
 
Onko kellään kokemusta Tutekin Turran -yhdistelmistä? Tuli äsken ostettua sellaiset. Minä meen aika usein visuaalisuus edellä ja nyt kävi taas niin. Toki samat ominaisuudet löytyy kuin muistakin vaunuissa. Jos oisin tämän vuoden Emmaljunga jonkun mallin, joka vaikutti samanlaiselta, olisin saanut maksaa tuplahinnan. Irrotettava koppa löytyy niin ei tarvii jättää kankaita varastoon. Ja todella ihanat, retrot, isot ilmakumirenkaat. Minä tykkään :)

1b79e80dacc4f7701e275b17622963d2
 
Jos en olisi käytettynä löytänyt hyväkuntoisia ja edullisia Emmaljungia, olisin pistänyt Tutak Turrenit tilaukseen! Kauneimpia vaunuja mitä tiedän :)
 
Takaisin
Top