Vaunu asioita

Okei nyt tulee ehkä ihan tosi typerä kysymys, mutta en ole löytänyt tähän vastausta pitkän googlettelun jälkeen. :oops::rolleyes: Sain hyvän tarjouksen Bugaboo Buffaloista Hollannista ja tarjosivat niitä oheistuotteita hyvin alennuksin mukaan. Sain ystävältäni Emman mustan lämpöpussin. Sopiiko tuo lämpöpussi kaikkiin rattaisiin - myös Bugaboo Buffaloihin vai onko niihin pakko ostaa oma, samaa merkkiä oleva pussi?
 
Okei nyt tulee ehkä ihan tosi typerä kysymys, mutta en ole löytänyt tähän vastausta pitkän googlettelun jälkeen. :oops::rolleyes: Sain hyvän tarjouksen Bugaboo Buffaloista Hollannista ja tarjosivat niitä oheistuotteita hyvin alennuksin mukaan. Sain ystävältäni Emman mustan lämpöpussin. Sopiiko tuo lämpöpussi kaikkiin rattaisiin - myös Bugaboo Buffaloihin vai onko niihin pakko ostaa oma, samaa merkkiä oleva pussi?

Pitäis sopia koska siinä on aukot 5-pistevaljaille. Pussi voi jäädä lyhyeksi sillä Buffaloista on aika pitkä istuin, mut se nyt on vaan esteettinen haitta:)
 
Muokattu viimeksi:
NeneT kiitos tästä :cat: Tuntuis niin pöljältä ostaa kalliilla kun on jo yksi hyvä saatu ilmaiseksi. Mutta mietin että jos tietyt merkit "pakottavat" ostamaan vain omia merkkejänsä. Mutta hyvä että ei.
 
Miettinyt tässä näitä vaunuasioita.. Ja minua kiinnostaisi emmaljungat. Käytettynä tulen ne ostamaan, vaikkakin olen aika kriittinen silti XD. En ihan mitä tahansa hyväksy.

Tori.fi:ssäkin näkyy paljon olevan myynnissä runkoja, koppia jne.. Kannattaisiko ruveta erikseen niitä ostelemaan?
Jaksaako käydä niitä läpi jne.. Mitkä on hyviä ym. Kovalla kantokopalla nimittäin haluan ainakin..
 
NeneT kiitos tästä :cat: Tuntuis niin pöljältä ostaa kalliilla kun on jo yksi hyvä saatu ilmaiseksi. Mutta mietin että jos tietyt merkit "pakottavat" ostamaan vain omia merkkejänsä. Mutta hyvä että ei.

Piti aikasemmin sanoa että se lämpöpussi voi jäädä lyhyeksi! En tiiä miten se ei oli eksyny sinne:rolleyes:

Ja ei oo todellakaan pakko ostaa samaa merkkiä! Usein ne 'oman' merkin tuotteet kuitenkin istuu paremmin:oops: esim Bugaboo oman lämpöpussin saa kiinni istuimeen eikä se sillon liiku käytössä toisin kun nää universaalit vaihtoehdot..
 
Muokattu viimeksi:
Onko kukaan harmitsemassa Britax go next-settiä? Hyvät ja huonot puolet? Itseä mietityttää ehkä se, että olen aika lyhyt ja moni oli sanonut, että on aika korkeat.
 
En mä enää emmaljungia metsästä.. Mä ostan ulkomailta. Löysin linkin. Kuopuksen vaunut tilasin aikoinaan Puolasta. Olivat hyvät vaunut ja toimitus oli kotiovelle. Nyt, mitä katselen, niin olisivat nahkaiset.. Kestääköhän ehjänä.. Ja, kun pitää tuoda parvekkeelle =/. En uskalla pitää vaunuvarastosta.. Isäntä ainakin on sitä mieltä, ettei sillä kannata säilyttää.. Matkarattaisiinkin, kun on tavarakoriin joku tekemässä tupakalla reiät..
 
Toi on kylläkään tosi kurjaa ku toisen omaisuuteen kajotaan :sad001 oon miettiny että onko noissa kovat postikulut kans ku tilaa ulkomailta vai millainen toimii ja onko se sit halvempaa?
 
Toi on kylläkään tosi kurjaa ku toisen omaisuuteen kajotaan :sad001 oon miettiny että onko noissa kovat postikulut kans ku tilaa ulkomailta vai millainen toimii ja onko se sit halvempaa?

Erittäin kurjaa on tosiaan.. Onneksi Brio Pony -rattaat jätetty rauhaan. Koskettu noihin toisiin.. Mutta ei se tule kivaa olemaan parvekkeellekaan roudaaminen, vaikka hissillä pääseekin meidän kerrokseen (1.kerros)

Vaunut ovat saksasta, toimituskulut tulee olemaan 39,90 € (enkä viitsi ruveta tinkimään). Hintaa vaunuille tulee olemaan toimituskuluineen 360€. Ovatpahan uudet, ei käytetyt. Ja erilaiset. Ei tule Suomessa ehkä vastaan.

Ja mikä on ollut itselle tärkeää, niin asiakaspalvelu on toiminut. Ovat vastanneet nopeasti, kun on jotain kirjoittanut.
Tekisi mieli jo nyt tilata, mutta pitää malttaa ensi kuukauden tiliin o_O.
 
00eda1200e05f1cf2012e61cb897e2d0
Meille saapui tänään tämmöset rattaat. :) ♡
 
Me käydään huomenna katsomassa vaunuja. Ilmaiseksi saadaan mikäli otetaan. Oli vaikea löytää tietoa noista mutta päädyin siihen että ei ole heittoaisaa.. Herqules razor merkkiset :)
 
mulla piti olla jo varmaa mitkä rattaat tilaan, mut nyt on tullut uusia vaihtoehtoja. Kuinka paljon halvemmaksi Puolasta ja Saksasta tilatut rattaat tulevat? Linkkejä mistä ootte tilanneet vaunuja jotka toimittavat Suomeen?
 
meidän gessleinit on pramssilta saksasta :) suomessa noilla lisävarusteilla vaunut maksaa hieman yli 1200€ mutta tilattuna tuolta taisi olla 900€ toimituksineen jos muistan nyt yhtään oikein. Ja kotiovelle tuotiin. Saksasta tilatessa säästää sen 200-400€.
 
Mie tulen tilaamaan täältä:

http://www.lux4kids.de/

Puolan vaunut tilasin ebayn kautta. Vaikka monetkin sitä, että sieltä kannata mitää tilata.. juuri takuu yms jutut.. Ei tullut mitään ongelmia tilauksen kanssa. Maksu paypalin kautta. toimitus oli yllättävän nopea, vaikka pelkäsin, että menee viikkojakin. Toimitus oli kotiovelle.
 
Kissanainen: nää on Emmaljungan duo Mondial de luxe halusin sellaiset mitkä kulkee huonommassakin kelissä hiekkatiellä kunnolla
aaa! No ostin vaan samanmalliset mut eri merkkiä. Etittiin kans semmosia mitkä kulkee huonommassakin kelissä hiekkatiellä :-D myyjä suojitteli vielä juurikin semmosia missä ei etupyörät pyöri ympyrää :laugh: saadaan noin 3 viikon pääsät vaunut, otankin tänne kuvan niistä sitten.
 
Takaisin
Top