Vaunu asioita

Multa taas ihan täysin puuttuu tämä vaunufetissi :grin. En ymmärrä miten niistä voi maksaa niin paljon. Tai ymmärrän toki, mutta itse näin itsekkäänä imisenä käytän sen rahan tuhat kertaa mieluummin johonkin muuhun :rolleyes:.

No meille tulee lopulta Brion Smile yhdistelmät, uutena. Hinta alle 400e kun liikkeet myy viimeisiään pois kun malli poistuu ja tilalle tulee nuo Britaxit. Olisin itse ostanut käytettynä mutta mies oli sitä mieltä että hintaero uusiin ei ole niin iso että kannattaa ostaa uutena. Näin ollen on myös 2v takuu voimassa eikä ainakaan ole mitkään homevaunut.

Vaunut vaikuttivat varsin näppäriltä, oli tosi hyvä työntää ja työntökorkeuden sai säädettyä sopivaksi sekä minulle että miehelle. Vaunut sai näppärästi kasaan, saamamme kaukalon saa kiinni naksauttamalla ja myyjä vakuutti että talvellakin rullaa.

Meillä vaunuihin sijoittaminen tehtiin aika itsekäistä lähtökohdista. Vauva on väistämättä iso osa elämää, joten haluttiin sellaiset vaunut joita on hyvä työnnellä ja jotka toimii meidän arjessa. Paskoista vaunuista kärsis itte eniten.
 
Aamutorkku, oon täysin samaa mieltä! Vaunuja me ainakin käytetään päivittäin, ja ne on meijän kulkupeli minne mennäänki, sillon ko mies on töissä. Oon erittäin tyytyäinen et ollaan ostettu hyvät ja laadukkaat rattaat!
 
Se on toki totta että itse niitä työnnellään ja jos on huonot vaunut niin itse saa kärsiä. Mutta uskon kyllä että käytettynä voi saada oikein hyvät vaunut silti ja vain murto-osalla uusien hinnasta.

No nuo mihin päädyttiin vaikuttavat kyllä oikein hyviltä ja netistä lukemieni käyttökokemusten perusteella ne sitten ostettiinkin.
 
Tiedän monia jotka ostanu käytettynä ja ollu tosi hyviä, tiedän myös täysin p*skoja käytettyjä. Itse haluttiin myös uudet, toki hintaluokassa pikkusen edullisemmat ku Emmaljungan. Mut minkäs teet ku tarpeeks käytiin kokeilemassa eri vaihtoehtoja ja jos mieheni ja minun pituuseron takia todettii et Emmaljungalla korkeita malleja ja oikeesti niin paljon kätevämpiä rungoiltaan, työnntettävyydeltään, kasaamisen suhteen ym. Selkeesti parempia ku moni muu merkki. Lisäksi kun materiaaleissa ei ole käytetty mitää myrkkyjä jne.. Tulihan niille vaunuille sit hintaa, mut uskon myös että maksavat itsensä tulevina vuosina takaisin. Niin odotan että pääsen kärräilemään pikkuista niissä! :)
 
Mulla ja miehellä kans suuri pituusero (lähemmäs 35cm) joten semmonen taitettava aisa oli ihan niinku ehdoton! Kaikki muut vaunut mitä tarjottiin käytettynä niin skipattiin ihan suoraan.. Ainoa ongelma mikä noissa meidän vaunuissa on tällä hetkellä että ne viettää tosi paljon miehen mukaan.. :)
 
Oon kyllä varsin tyytyväinen kuinka näppäräsi ja pieneen tilaan noi Teutoniat saa pakattua. Autoon pitäis vielä hankkia tavaraverkko ja häkki koiralle. Toi häkki on kaverin.
8039260168583f801d6b1691ecbe3cea
 
Äh, mulla oli sillon pian 9.v sitten yhdet vaunut (tai siis kaikki mitä mulla oli kun ostin ja vaihdoin ni käytettyjä)... tosiaan ne vietti sen verran et niiden kanssa oli tosi ärsyttävä mennä suoraa tietä.. kokoajan sai oikoa..
 
Välillä joutuu käydä tuolla eteisen nurkassa hipelöimässä noita vaunuja. En millään malttais odottaa, että pääsen vauvelia niissä lykkimään! Miehen kanssa oli puhetta, että meidän portaisiin pitää tehdä sellainen luiska tai siis kaksi sellaista että saan ne kätevästi sisälle ja ulos. Ei siis ole kuin kaksi porrasta, mutta ei se vaunuille varmasti tee hyvää päivittäin niitä edestakaisin siinä kiskoa. Ja muutenkin helpompi sitten kun olen vauvan kanssa kaksin kotona.
 
Meillä saa myös gessleinit noin kuten aamutorkulla :) mahtuu vielä reissukassit ja koiratkin. Meillä sellainen tavaraverkkokiinnitys vaunuille/kasseille, koirilla ei häkkiä. Se ollut nopea ja kätevä kiinnittää.
 
Onko kellään kokemusta bumbleride indie twin-tuplista? Niitä oon nyt miettinyt kun esikoisen ja tän uuden ikäeroksi tulee 2v 3kk.Oon kallistunut siihen että kyllä me tuplat tarvitaan...Esikoinen painaa jo 14.5kg niin noissa bumblerideissa ois se hyvä, että per istuin kiloraja 20kg...
 
Takaisin
Top