Kiitos
Päivi28 tosta listasta. Mä olen kans kaipaillu tollasta :)
Meillä alkaa olemaan kaikki isoimmat hankinnat tehtynä.
Aikaisemmin puhuin niistä miehen siskon tarjoamista rattaista, joiden väriä vähän karsastin.. Mieli oli ehkä vähän tehnyt tepposet, sillä mä muistelin, että ne oli sellaset vaaleen beiget hailakan punasilla tehosteilla. Käytiin abaut kuukaus sitte kattomassa niitä uudelleen! No, kuva kertoo, että ei ne ihan sen väriset ollu..
Nappasin siis rattaat samantein matkaan! Tykkään itseasiassa noista tosi paljon, ja olihan ne halvat - ILMASET :D
Mun siskolta saatiin jo kaikkea mahdollista leikkimaton ja vaipparoskiksen väliltä. Ja kohta saadaan niiltä myös pinnis ja turvaistuin, kun niiden juniori (1v.) siirtyy isojen poikien vehkeisiin ;D
Seuraavaks tarttis ruveta koirien kanssa reenaamaan - pistetään leikkimatto keskelle olkkarin lattiaa, koirat saa kyllä haistella mattoa, mutta tassu (saati mikään muu) ei saa mennä maton päälle. Mä luulen, että meidän chowia koko matto tuskin kiinnostaa, mutta ton meidän bernin kanssa joudutaan tekemään ehkä vähän töitä ;D Mutta luultavasti päästään helpommalla, kun opetetaan pojille pelisäännöt jo nyt, niin on jotain pohjaa sitten vauvan kotiuduttua.
Turvaportteja pitäis alkaa myös metsästämään rappusten ylä- ja alapäähän. Eihän se napero toki ihan heti liikkeelle lähe, mutta onpahan sit valmiina. Ja yks portti tulee keittiön ja olohuoneen väliin, että saadaan tarvittaessa koirat pois jaloista :D
Vaatteita on kyllä tullut ostettua aika lailla..

Vaikka ajateltiin, ettei liikoja ite osteta, kun niitä tulee kuitenkin
kaikilta sukulaisilta ja kavereilta. Mutku kaupat on täynnä kaikkia
ihania vaatteita. :)
Huuto.netistä huusin sellasen iiiiiiison vaatepaketin, jossa oli pari
välikausihaalaria ja pari toppahaalaria, ja PALJON bodeja, mekkoja,
housuja jne. Sattu myyjällä olemaan viime kesäkuussa syntynyt tyttö,
joten syys- ja talvivaatteidenkin koot menee varmaan aika lailla yksiin
:)
Sit tarttis alkaa urakoimaan ton vauvanhuoneen kanssa. Tarttis seiniä vähän maalailla ja ehkä kävästä ikeassa ostoksilla ;)
Mä pidän kesäloman ennen äippistä, joten töitä on reilu 3 viikkoa jäljellä!! Kesäloman meinaan siis pyhittää vauvanhuoneelle :D