NtiKesäheinä
Satasella mukana keskusteluissa
Toki onhan sillä suuri merkitys millaisia vaatteita yleensäkin käyttää. Itse oon suosinu aika lailla pukeutumisessa parin vuoden ajan väljiä tunikoita ja farkkulegginssejä jne. niin ei vielä ole niin paljon ongelmaa vaatteiden istuvuudessa. Ainoastaan hieman noi muiden housujen kun farkkulegginssien vyötäröt puristaa.
Takkiongelmaa en halua edes ajatella vaikka tiedän sen tulevan... Onneksi löysin vaatekaapista vanhan toppatakin joka käy ns. piha- ja koirienulkoilutustakkina mutta sellainen kaupunkikelpoinen talvitakki tulee uupumaan kyllä täälläkin. Mutta yrtin sinnitellä tuolla untuvatakilla mahd. pitkälle mahd. tammikuun alennusmyynteihin jos jotenkin selviäis... mutta toisaalta sillon on jo toinen kolmannes niin hyvää vauhtia menossa et voipi jäädä haaveeksi.
Takkiongelmaa en halua edes ajatella vaikka tiedän sen tulevan... Onneksi löysin vaatekaapista vanhan toppatakin joka käy ns. piha- ja koirienulkoilutustakkina mutta sellainen kaupunkikelpoinen talvitakki tulee uupumaan kyllä täälläkin. Mutta yrtin sinnitellä tuolla untuvatakilla mahd. pitkälle mahd. tammikuun alennusmyynteihin jos jotenkin selviäis... mutta toisaalta sillon on jo toinen kolmannes niin hyvää vauhtia menossa et voipi jäädä haaveeksi.
. Ymmärrän ihan hyvin, jos ei tykkää jostain väristä, niin ei sitä kyllä lapselleen väkisin haluais laittaa. Me saadaan onneksi mustaharmaan vaunut siskolta, väri miellyttää myös minua. Onpas jännää, että vallan samana päivänä mennään ultraan :). En malttaisi enää millään odottaa. Meinaatko kysyä sukupuolen?
. Tilasin Hobbyhallista Britaxin baby safe plus shr:n ja telakan. Siellä on nyt kanta-asiakastarjouksena nuo ja sai paljon halvemmalla kuin normaalisti. Päädyin Britaxiin sen vuoksi, että siinä telakka on isofix-kiinnityksellä ja käy sitten seuraavaankin istuimeen. Gracon telakka olisi tullut kiinni vain turvavöillä. Nyt jännään, milloin posti tuo paketin ja pääsen testailemaan ja hypistelemään. Ainakin tämä Britax käy emmaljungiin adapterilla, mutta tuosta Gracosta en nyt ole aivan varma.